1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia Sport Tracker sovellus E55 matkapuhelimessani

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Antarktis, 16/7/10.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Antarktis Vieras

0   0   0

Olen sitä nyt käyttänyt neljä kertaa mittaa ajan kylllä olen siirtänyt sitten datatiedot tänne http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do mutta miksi ihmeessä se ei näytä sitä tietoja kartalla ??

ja mikäs versio tuo toinen on sitten ??

http://www.sports-tracker.com/

Sain nyt englanninkielisenkin version tästä jälimmäisestä puhelimeeni ja nyt minulla on kaksi Sport Trackeria sovelluksissa mutta tuota betaa olen nyt toistaiseksi käyttänyt mutta en saa karttatietoihin mitään reittietoja missäs on vika ??

2. Kapi

0   0   0

Tykkäykset:
    2
    Lyhyesti jos yrittää selittää niin tuo sports tracker oli alunperin nokian projekti joka nyt on yksityistetty. Nokian sivuston tukeminen on lopetettu ja nyt odotetaan uuden vastaavan sivuston aukeamista.

3. Antarktis Vieras

0   0   0

OK. Tota miten selität ton, että mulla kun on käsitykseni mukaan ihan toimiva Nokia E55 matkapuhelin ja siihen ladattu nyt molemmat Sport Trackerit no tota vanhempaa olen nyt käyttänyt 4 kertaa ja siirsin datatiedot helposti tonne beta versioon/palveluun mutta eipä näytäkkään reittietietoja kartalla ? Miks ihmeessä ? eikä näytä myöskään km eli matkanpituutta mutta käyetyn kävelyajan se kyllä näyttää joka on 32 minsaa 21 sekuntia mutta nimenomaan siks ryhdyin tota koklailemaan ja käyttämään, että se näyttäis reittietiedot kartalla ? Missä vika kun ei näytä.. ?

4. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    5   0   0

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
  5. Antarktis Vieras

0   0   0

En niin.

6. Qwertyi