1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia simpukka & mitä odotatte siltä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anonymous, 4/7/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eli eikös Nokia aikonut tänä vuonna julkaista simpukka mallin, mitäs veikkaatte että Nokia tarjoaa tuossa paketissa?

Itse toivoisin että Nokia pitkästa aikaa yllättäisi markkinet ja tuo olisi S60 3G puhelin (voisi olla jotain toivoa Japaninkin markkinoilla). Jotta kaikki ei olisi niin hienoa, niin luonnollsesti siinä olisi vain vga-kamera ja painoa "nokiamaiset" 136 g, muuten kaikki kivat jutut BT, 3 taajus GSM etc.

Edit 7.7.2003: Pettymys on suhteellisen suuri, jos puhelin on vain joku 7210 simpukaksi muutettuna.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos siinä on antenni niin jää ainakin multa hyllyyn. Oli ominaisuudet mitkä vain.

3. Trex

Tykkäykset:
    0
    Jos Nokia nyt saa sen ensimmäisen simpukan tänne Eurooppaankin, veikkaan sen olevan S40-sarjaa. S60-simpukka olisi liian suuri riski lähdettäessä liikkeelle tyhjältä pöydältä.

4. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Kaikki te tiedätte jo kuinka paljon tykkään simpukoista niin ei siitä sen enempää ;). Toivottavasti se kuitenkin menestyy, itse epäilen sitä S40 luuriksi.

5. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Nokia on luvannut, että siltä ei tule enää puhelimia ulkoisella antennilla, mutta kyllä siinä antenni on=). Itse kysymykseen. Muotoilun täytyisi olla jotain erilaista ja hienoa, ei metallisen näköinen tylsä laatikko kuten samsungit.

6. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Mutta ei kyllä mitään kumi-extreme-hässäkkääkään (tällä viittaan esim. 5100:aan). Samsungit ovat tyylikkäitä ja sopivat bisnesmiehenkin käteen. Niin ja naisen. Mieluummin Samsungin tapainen, sanon minä.

7. Cheich

Cheich

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS Sonera/Saunalahti
    onko nokialta tullut mitään virallista tietoa että julkaiseevat simpukan eurooppaan vai onko tämä vain huhu puhetta?

8. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Aika tyhmää Nokialta, jos eivät tuo simpukkaa markkinoille Euroopassa... Mitään virallista ei vissiin ole... :) Meinaan nykyään ihmiset tykkäävät enemmän simpukoista.

9. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    Jos sulla on tästä jotain tarkkoja myyntilukuja niin olis kiva jos laittaisit tänne, tai edes linkin.

10. MJ

Tykkäykset:
    0
    Kun kyse on Nokiasta, tuskin BT:tä nähdään

11. Amateur

Tykkäykset:
    0
    Jokinaika sitten Hesarissa isoherra Ollilla lupasi simpukoita Euroopan ja Suomen markkinoille.

12. tommi24

Tykkäykset:
    1
    Siitä on jo jonkin aikaa, mutta hesarissa joku Nokian häiskä sanoi jonkun Nokiaa käsittelevän jutun yhteydessä, että Nokialta on tulossa jonkin ajan kuluttua kauan odotettuja läppämalleja. Melko varmasti tässä tarkoitettiin Eurooppaa ja eivätköhän ne/se kohta ole tulossa.

13. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaikkiahan varmasti kiinnostaa (Eikö muka? ;) niin julistanpa nyt että minua ei henk.koht. simpukkamallit oikein "sytytä"... jokin niissä vaan on joka tökkii. Tietysti jos Nokia julkaisee sellaisen, se on aivan eri asia!

(Tuo viimeinen oli ihan vaan läppä! ;))

14. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tuli tosta antennista mieleen että jos mä sotaisin simpukan (tai no ostankin syksyl mut kuitenkin) niin mä haluaisin ainaki et siin ois antenni sillä simpukan ulkonäköön kuuluu mun mielestä antenni eikä se edes siinä paljoa haittaa...ainakaan t100:ssa.

toi nokian simpukka ei oo mikään upeimman näkönen ku vertaa esim samppaan

15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jaa, ostavat kuitenkin kapuloita (euroopassa)

16. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Käsitinkö nyt jotain väärin, vai onko siitä jo jotain kuvia?

17. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Luulen että Mäksä vertailee Aasiassa myytävien Noksujen ja Samppojen ulkonäköä.

18. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Nokian on tehnyt jo pitkään simpukka puhelimia ja Nokian nimellä on myyty simpukka malleja.
    Eurooppaan odotettavista malleista ei ole kuva.

19. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kyllä...juuri sitä 8687 vai mikä sen mallinumero onkaan niin siihen lähinnä nyt vertasin.

aikooko muuten nokia tehä tällä kertaa ite noi simpukat mitkä tulee eurooppaan?

20. Trex

Tykkäykset:
    0
    Re: "Simpukka"

Voisit laittaa nuo kuvat linkeiksi, sillä modeemi- ja GPRS-käyttäjät eivät ehkä halua ladata niitä. Oma ADSL tosin selvisi ongelmitta, mutta olisin silti itsekin mielummin nähnyt linkkejä ja ehkä yhden pienen kuvan "malliksi".

P.S. Itse puhelin on varsin tyylikäs.

Jaa tämä viestiketju