1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia + Rajoitettu valinta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja apache, 6/3/06.

1. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    Parin kolmen viikon sisään olen nähnyt 3 kpl Nokian luureja jotka herjaavat "Rajoitettu valinta" ja puhelin pyytää "Anna rajoituskoodi". mikäs mahtaa olla homman nimi?

malleja en taas muista, mutta muistaakseni yksi oli 3200, yks 51xx sarjan luuri ja kolmatta en muista yhtään

eipä ole omalle kohdalle vastaavaa sattunut, ei mitään hajua mikä toi voisi olla

2. JouHou

Tykkäykset:
    0
    Veljen 3220 pyysi jotain Resriction Codea. Uuden softan asennus auttoi

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyseessä on joko PIN2-koodin taakse tehtävä rajoitettu puhelinluettelo tai sitten operaattorilukituksiin viittaava koodi. Ensimmäisessä tapauksessa purku on helppo homma kun tietää tunnusluvun, jälkimmäisessä käännyttävä huollon puoleen.

4. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ittel kävi noin joskus aikoinaan 6100 kanssa. Molemmat ilmoitukset viittaa siihen että softa menny solmuun. Kaks kertaa kävi noin ja molemmil kerroil tosin puhelin niin sekasin et sain uuden, ku ei saanu edes softattua uuteen.

5. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    itsekin olen ajatellut probleeman liittyvän softaan, ei tuollainen yht äkkinen ilmoitus voi liittyä operaattorin metkuihin tahi korttiin

ihmetys vain oli siinä että olen puhelimien kans pelannut jotain kymmenen vuotta eikä tuollaista ole tullut vastaan, ja nyt yht äkkiä 3 tapausta

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kuitenkin on mainitsemisiisi asioihin ollut yhteyttä eräissä malleissa.

7. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    mitä malleja tarkoitat?

Jaa tämä viestiketju