1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

nokia pc suiten vaihtoehto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja VS79, 13/1/04.

1. VS79

Tykkäykset:
    0
    En saa toimimaan pc suitea tietokoneessa(win 2000), vaikka teen kaiken mielestäni oikein ja ohjeiden mukaan. Puhelimena on 6610 ja kaapelina dku-5.

Eli olisiko jotain "piraatti"-softaa, siis jonkun muun valmistajan, minkä löytäisi netistä. Oon käyttäny hakua ja etsiny googlella mutta ei näytä osuvan silmään mitään oikeaa ohjelmaa.

Jos joku osaisi kertoa ASIALLISESTI että mistä uusi ohjelma, niin olisin todella kiitollinen.

2. paisky

Tykkäykset:
    0
    Miten et saa toimimaan? Siis et saa yhteyttä puhelimen ja PC:n välille?

Mikä on PCSuiten softa versio?

Onko dku-5 kaapeli asennettu oikein? Ensin ajurit ja sitten vasta kaapeli kiinni? Onko ajurit laitettu kaapelin mukana tulevalta cd:ltä (ovat vanhat) vai oletko imuroinut ne www.nokia.com ista?

Pikkuisen kun kerrot taustaa niin ehkä se saadaan porukalla toimimaan. :)

3. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tioimiiko edes kaapeli, ja mikä käyttöjärjestelmä on PC:ssä? DKU-5 ei ole yhteensopiva Win 98:n ensimmäisen version kanssa. Win 98 SE:n kanssa pitäisi jo toimia.

Oxygen Phone Manager osaa tehdä monia samoja temppuja: http://www.oxygensoftware.com/ .

t. tero

4. VS79

Tykkäykset:
    0
    Kyllä kaapeli toimii, kokeiltu toisessa koneessa....mun tietsikassa on siis Win 2000. Toi oxygen vaikuttaa just semmostelta mitä olin hakemassa, kiitokset siitä.

5. Spege

Tykkäykset:
    0
    Meikäläiselläkin on vähän ongelmia ton nokia pc suiten kans. Ja on myös win2000 koneessa.

Puhelimen se ohjelma loppujen lopuks löysi sarjaportinkautta, sit kun se haki mun puhelinnumeroita sim kortilta niin siihen väliin se lykkäs jotain virhe ikkunaa että ei onnistu.
    Mutta parin yrityksen jälkeen se kuitenkin löysi kaikki.

Ja sit se aika tärkee juttu.
    Kun avasin ohjelman kautta kansion missä on kaikki puhelimen kameralla otetut kuvat niin tiimalasi tuli vaan näkyviin eikä sen jälkeen tapahtunu mitään.

Ei muutakun ctrl+alt+delete ja kirosanoja perään.

Jaa tämä viestiketju