1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia PC suite kokemuksia/ongelmia

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Samsa, 2/6/03.

1. Samsa

Tykkäykset:
    0
    Kun en tällaista ketjua löytänyt niin päätin itse tällaisen perustaa.

Minulla on nokia PC suite ongelma. Puhelimeni on nokia 3650 ja yritän käyttää PC suitea BLUETOOTH yhteyden avulla. Bluetooth sovittimeni (USB) on conceptronicin valmistama. Conceptronicin oma ohjelma toimii hienosti, mutta Nokia PC suite ei toimi. Pc suite ystävällisesti käynnistettäessä pamauttaa ruudulle plakaatin, jossa lukee näin: "Tämä on ensimmäinen PC suite käyttökertasi. Liitä Nokia 3650 tietokoneeseen ja jatka painamalla OK. Voit sulkea PC suiten painamalla Sulje."

Olen kertonut PC suitelle mistä portista sitä puhelinta haetaan, mutta se ilmoittaa vain mRouterissa, jotta "ei yhteyttä". Mun kaverilla kävi täysin samalla tavalla infrapunan kanssa, eikä nyt saada sitten kumpikaan PC suitea toimimaan.

Onko jollain muulla edellisen kaltaista ongelmaa, tai osaako joku neuvoa miten homman saisi toimimaan?

2. mobiilisti Vieras

Mulla on joskus ollut samanlainen alkuhässäkkä, ja homma alkoi toimimaan BT:lla kun käytin ensimmäisellä kerralla irdaa.

3. Samsa

Tykkäykset:
    0
    Nooh, ongelma on se et mulla ei ole irDaa. Osaako joku neuvoa miten ton sais sitte toimaamaan suoraan BT:n kanssa.

4. Samsa

Tykkäykset:
    0
    Sain PC suiten toimimaan kamalan säädön jälkeen (älä kysy mitä tein =). Loppujen lopuksi kyse oli jostain portista. Kun näin miten ohjelma toimii totesin etten tarvi sitä mihinkään, koska conceptronicin oma ohjelma on paljon parempi ja erittäin paljon VARMEMPI. Nyt tällä hetkellä PC suite on jossain ihme lakossa taas eikä suostu toimimaan. Mun mielestä ala-arvoinen esitys nokialta koko kyhäelmä.

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mulla on ollut ihan sama ongelma, mutta jos siirrytään YV:n puolelle keskustelemaan tästä asiasta.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mistäköhän johtuu että toin mun 3650:an suite on hemmetin hidas. Koneesta ei todellakaan johdu. Käynistyy hitaasti, kaatuilee ja jos klikkaa jotain kuvaketta tai jotain siellä, niin siinäkin menee varmaan 30sek, että aukeaa...

7. mobiilisti Vieras

Hmm.... ja olet 100%:n varma, että ongelma on Nokian?

Vastaavanlaisia ongelmatapauksia foorumilla on käsitelty useita. Otsikko huutaa nokian vikaa, kunnes sitten valittaja toteaakin itse toimineensa väärin.

Itse käytin 2kk Nokian 3650 PC Suitea BT-yhteydellä ongelmitta. Ja jos tästä syntyy sellainen käsitys, että jotenkin vedän "kotiin päin", niin siitä ei ole kyse. En voi haukkua ilman aihetta.

8. Julli

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ollut kanssa ongelmia tuon PC-Suiten kanssa todella paljon enkä muista/jaksa muistella mikä siinä oli silloin vikana. Monta päivää sitä piti säätää ja asentaa uudelleen.

9. mv

Tykkäykset:
    0
    Hain ja asensin juuri version 1.2.0 PC-Suite 7650:lle, ja yllätyin todella kun ohjelma lähti heti toimimaan, ei tarvinnut laittaa mitään bluetooth sarjaporttia tai mitään, svengaa kuin hirvi! Toisin kuin vanhassa versiossa, mRouter lähtee nyt automaattisesti käyntiin kun havaitsee puhelimen, ja PC-suitea voi käyttää samaan aikaan kun DUN on kytketty widcommin kautta.

Eli jos joku vielä tappelee 7650 + bt + pc-suite yhdistelmän kanssa, niin tarkistakaa ohjelman versio, uusi löytyy nokian.com sivuilta.

Jaa tämä viestiketju