1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia PC Suite, 6310i ja Bluetooth?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Hege, 12/12/02.

1. Hege

Tykkäykset:
    0
    Viimeisen tunnin tässä luettuani aiheesta ei jaksa enää yrittää ymmärtää. Voisiko joku kertoa, onko kukaan saanut Nokia PC suitea toimimaan 6310i:n kanssa bluetoothin yli? Joidenkin mukaan pc suite toimii vain digianswerin bt-stackin toteuttavien laitteiden kanssa. Saako tätä mitenkään kierrettyä?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Hege

edit: Jos tosiaan löytyy joku, jolla Nokia PC Suite & BT toimii, ilmoita mikä käyttöjärjestelmä, PC Suiten versio, puhelin, puhelimen softa ja Bluetooth-dongle, niin saadaan jonkinlainen kuva mitkä yhdistelmät toimivat (jos mitkään).

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mulla on PC Suite ongelmaa myös koska en saa 8910:n PC-Suite asennuksessa edes valittua BT yhteyttä yhteystyypiksi. Kaapeli ja IR voi vaan valita ja BT on harmaalla. Siihen on loppunu mun yritykset...

3. Hege

Tykkäykset:
    0
    En nyt näkisi että tämä datatuotteisiin liittyy, mutta minkäs teet. toivottavasti joku silti huomaa tämän aiheen ja valaisee minua bt:n ja pc suiten toimivuudesta.

4. kiuze

Tykkäykset:
    0
    Toimii kiltisti. Socketcomin kortti ja Digianswerin (buginen!) stack.

5. icewood

Tykkäykset:
    0
    Nokia Pc Suite 6310(i):lle ei toimi muulla kun Nokian omalla bluetooth-kortilla(pcmcia). Jotkut ovat saaneet toimimaan myös jollakin muilla pcmcia-kortilla(esim. Digianswer, samat ajurit). Usb-väylään tulevan donglen kanssa sitä ei saa mitenkään toimimaan. Itselläni on kyseinen puhelin ja vietin aikoinaan runsaasti aikaa etsiessäni vastausta samaan kysymykseen: luin lukuisia foorumeita ja olin yhteydessä Nokiaan. Modeemi-yhteys kylläkin toimii, mutta Pc Suite ei sitten millään.

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Eli justiin samoin kun mulla 8910:n kans. Kun ei saa edes asennukses valita BT yhteystyypiks niin ei voi kokeilla. Yritin ettiä Nokian Connectivity Cardin mukana tulleita BT ajureita mutta en löytäny. Kun sais edes Logomanageriin BT tuen niin riittäis mutta kun ei oo siihenkään tullu. Modeemina tuo tosiaan toimii BT:n kanssa...

7. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Nokian vastaus minun 8910 ongelmaan:

"Yhteyden muodostamiseen PC Suiten kanssa tarvitaan bt-yhteys Digianswer sarjaporttiprofiililla"

Voisiko joku ystävälline kertoa tuosta Digianswer sarjaporttiprofiilista?

8. Hege

Tykkäykset:
    0
    Vai että tälläistä. Hieman nolo moka sattunut Nokialle tuon PC Suiten ja BT:n kanssa. Tämänköhän takia ovat Bluetooth-puhelinten julkaisut Nokialta olleet harvassa?

Onko muita kännykänhallintasoftia jotka toimisivat 6310i:n kanssa bluetoothin yli?

9. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Sen kun tietäis että olisko muita softia. Yritin ettiä jokunen aika sitten mutta huonolla menestyksellä. Sanoi kyseinen Professional vielä tämän:

"Modeemiyhteyteen kaikki bluetooth-ratkaisut ovat tuettuja, tässä tapauksessa Club Nokian tuki alkaa siitä, kun yhteys pc:n ja puhelimen välillä on saatu muodostettua."

10. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tekniikan lisäksi myös lakimiehet olleet vastaamassa. :p

11. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita