1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia Ovi Suite synnkaus ongelma

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Tomba_76, 11/4/11.

1. Tomba_76

Tykkäykset:
    0
    Nokia x6 luurista kun olen synkannut viestit joskus nokia ovi suiteen.
    Nyt puhelin kävi huollossa ja varmuuskopio oli mutta ei ollu tullut otettuu viestei mukaa, nyt kaikki viestit on ovi suitessa ja pitäisi saada luuriiin synkattuu, mut menee vain toisinpäin eli ei mene luurii vain koneelle?
    Onko joku asetus puhelimessa/ohjelmassa?

Kiitos avusta.

2. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Ymmärtääkseni jos olet vain "synkroinoinut" viestit ovi suiteen, niitä ei siitä pysty palauttaa puhelimeen (en ole tästä aivan 100% varma, omiin kokemuksiini perustuu), ainoastaan varmuuskopiolla olen itse saanut ne takaisin.

3. Nicce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Saman olen itsekin huomannut, PC-suitessa sai suunnan valittua mutta Ovi-suitesta tämä mahdollisuus puuttuu. VMP Nokia.

4. Tomba_76

Tykkäykset:
    0
    Ok, kiitti avusta, pitää koittaa pc suiten kautta täss iltasel...

5. Tomba_76

Tykkäykset:
    0
  6. NoksuAksu

Tykkäykset:
    0
    Heheh, mulla ovisuite vaan jumittaa eikä mistään tuu mitään. On asennettu uudestaankin. Mutta ei mennä niin vaikeisiin...

Helpompi ongelma olis suosikkien poisto versiosta 3.06. Menin nimittäin lataamaan Teboilin sivuilta kaikki asemat Mapsiin. Luulin että ne menis vaan kartalle, mut ne sujahtikin suoraan suosikkilistalle ja nyt on joka kerta selattava Tb-viidakon läpi etsiessä niitä muutamia oikeita suosikkipaikkoja. En sit millään löydä ohjelmasta suosikkien poistovaihtoehtoja.
    Eli mites poistellaan niitä?

7. m-m

Tykkäykset:
    15
    Mapsin nettipalvelun kautta ehkä helpointa vaikka ei se sielläkään ole erityisen kätevää.

8. Nicce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S

Jaa tämä viestiketju