1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N96 vs SonyEricsson X1

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Daredevil, 12/2/09.

1. Daredevil

Tykkäykset:
    0
    Moi.

Elikkäs taas näitä "kumman kans" kysymyksiä.

Mutta nyt kaivataan teidän N96 ja X1 käyttäjien kokemuksia kyseisistä puhelimista. Ja tiedän että kummastaki luurista on jo oma foorumi jossa kerrotaan käyttö kokemuksia mutta itse en ainakaan niitten perusteella vielä osannut tehdä päätöstä.

Entinen puhelin ( SE W800i ) on palvellut hyvin ja toimii vieläkin eli suuria paineita ei ole edes päivittää uuteen. SE puhelimista on tosi hyviä käyttökokemuksia toisin kuin Nokiasta mutta ehkäpä aika on muuttunut :)

Uutta puhelinta käyttäisisin ofc ihan perus juttuihin ( soittaminen, tekstailu etc ) mutta sitten satunnaineseen surffailuun, sähköposti, musiikin kuunteluun, leffojen katteluun ( töissä ), kartta ja satunnaisiin valokuvien ottoon.

Jos joku haluaa niin voi esittää jokeri puhelintakin. Itse varmaan ottaisisin Applen iPhone:n mutta koska liittymä on kytkytty Soneraan niin no thanks.

Kiitoksia jo etukäteen kaikille vaivaa nähneille :)

2. t434

Tykkäykset:
    1
    Helppoa. N96 on muovinen, buginen ja ylihintainen. X1:ssä on todella hyvä näyttö surffailuun ja leffojen katteluun, QWERTY kirjoittelemiseen, todella hyvä akku musiikin kuuntelemiseen ja hyvä kamera. En kamerasta tarkemmin tiedä mutta varmasti samankaltainen kuin K800i:ssä, joten hyvä on. Sen lisäksi se on todella jämäkkä SE:n tapaan. N96:ssa on DVB-H, mutta kanavia ei juuri nyt taida olla kuin MTV3 ja Voice/Viisi, sen lisäksi tuo DVB-H on vain suurimmissa kaupungeissa.

Btw en ole SE fani vaikka siltä kuulostaa... Katsoisin itse myös Samsungin Omniaa.

3. Daredevil

Tykkäykset:
    0
    Eli Nokialla on vieläkin samat ongelmat. Liian nopeasti pukataan markkinoille uusi tuote. Se syy sai minut aikoinaan vaihtamaan valmistajaa. Useampaa valmistajaa testailin ja SonyEricssonin puhelimia on ollut pari viimeistä. Molemmat ovat toimineet moitteetta. Ei ole tarvinut päivitellä etc.
    Mitä olen lukenut käyttökokemuksista niin molemmista näyttäs löytyvän jonkinlaisia bugeja? Vai olenko ihan väärässä ?

Lisää mielipiteitä kiitos :)

4. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    254
    Paitsi, että XP1:stä joutuu boottailemaan päivittäin, välillä pitää ottaa akku irti. Samsung Omnia oli täydellinen pettymys, ehkä huonoin puhelinkoje ikinä jota olen käyttänyt. XP1 olisi hyvä jos softa olisi hieman parempi. Nokioiden kanssa ei ole koskaan ollut niin paljon ongelmia kuin näiden Windows härveleiden kanssa.

5. Mr.Tyson Vieras

Tuon komppaan, mutta muuten en WM- koneista ole samaa mieltä. Esim. Touch Diamond ainakin kärsi olla päällä viikkotolkulla ilman buuttailua eikä mitään hidastelua tai kaatuilua ollut. Xperiasta ei ole kokemuksia, mutta N96:sta on ja sen kokemuksen jälkeen ottaisin SE:n, koska N96 nyt vaan on huono.

6. Rentz

Tykkäykset:
    13
    Jak, en tiedä mitä oot tehnyt sun xp1:sellä mutta ainakaan mun x1 ei ole tarvinnut buutailla päivittäin. Marraskuusta asti ollut mulla eikä ole kertakaan tarvinnut ottaa akkua irti.

7. kitevesku Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    230
    Puhelinmalli:
    Windows Phone
    Xperia ollut tiukassa käytössä marraskuusta lähtien ja nyt tuli vaihdettua suomi-versioon. Ei ongelmia. Varmatoiminen luuri.

Jos tauti ei lähde resetoimalla tehdasasetuksiin, niin sitten siinä on rauta vika.

VESKU

Jaa tämä viestiketju