1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia n95 navikointi

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja jankku, 30/4/07.

1. jankku

Tykkäykset:
    0
    Eli en tiedä onko tämä nyt hyvien tapojen vastaista aloittaa uusi ketju aiheesta, mutta olen netistä yrittänyt löytää selviä ohjeita navigoinnin käyttöön.
    Sieltä täältä on hieman löytynyt jotain opastusta, mutta ei vielä mistään selvää tekstiä.

Kysymykseen vastaillaan ja väliin tulee aivan muuta soopaa kuten
    "onks hyvä"?
    "Milloinhan Saunalahti lähettää mulle puhelimen"

yms yms,,,

Ok... eli moderaattorit saavat siis siirtää keskustelun aiheen oikeaan paikkaan jos on tarvetta.

Eli nyt ois hankinnassa Nokia n95 ja kiinnostunut sen navikointiominaisuuksista.
    ,,,Ja pihi kun olen perskules niin kyssärin ensimmäinen osa on ilmaisohjelmat.

Kartat ovat siis varmaan puhelimessa valmiina, mutta on mainostettu jotain maploaderia josta saa Suomen+ muut vähäpätöisemmät "pikkuvaltioden kartat" siirrettyä puhelimeen.

Puhelin ottaa yhteyttä satelliittiin ja näyttää paikan missä puhelimen kanssa seisoskellaan (ilmaiseksi),,,vai meneekö tästä jotain maksua?

Onhan se kiva näyttää mökkinaapurille, että katos nyt missäs sitä istuskellaan,,,

Toinen on sitten se autolla suunnistamisen helpottaminen. Silloin tällöin täältä maalta kun lähdetään kylille niin olisihan se aika "nykyaikaista" antaa puhelimen ohjata perille suorinta ja nopeinta reittiä käyttäen.

Siihen on mainostettu ilmaisohjelmaa Amaze??

Eli toimiiko tämä Amaze ja maploaderin kartat siis yhdessä..vai olenko aivan hakoteillä?

Eli tällä keskustelulla haen hieman käyttäjien valinnoista ja kokemuksista navikoinnin käytöstä. Myöskin sitä ettei tule yllättäviä laskuja ja suuria ennakko odotuksia ja pettymyksiä.

Myös maksulliset navigointiohjelmat kiinnostaa ja niiden lisenssihinnat.

Näiden ohjelmien asentaminen puhelimeen on sitten varmaankin aivan toinen juttu =/

2. myymaaja

Tykkäykset:
    0
    luet n95 käyttökokemuksista niin kaikki selviää sieltä

3. lasvegas

Tykkäykset:
    0
    ainut mitä minä osaan sulle tästä vastata niin tiedonsiirtomaksut ne siinä maksaa.. ku kuiteski netistä se imasee niitä tietoi aika tiuhaan tahtiin..

Jaa tämä viestiketju