1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N95 ja suomenkielinen softa+kartat muistikortille

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja eskomatti, 25/4/08.

1. eskomatti

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs näitäkin ketjua on olemassa kymmeniä tai vastaavia, mutta tarkoitus olisi nytten saada tähän lista NOKIA N95 puhelimeen sopivista GPS ohjelmistoista joissa olisi seuraavat ominaisuudet:

-Tukee N95 sisäistä GPS palikkaa
    -Suomen kieliset valikot ja suomenkielinen ääni opastus
    -Mahdollisuus saada suomen kartta muistikortille, jotta vältyttäisiin tiedonsiirtomaksuilta.

Olen jo kokeillut tomtom 6, route 66, nav4all,nokia maps,gmmaps,Garmin mobile Xt (Pitäisi toimia n95n sisäisellä palikalla, mutta minulla se ei ainakaan alkanut sitä tunnistamaan) mutta missään kyseisistä softista ei ollut kaikkia haluamiani ominaisuuksia.

Kiitokset jo etukäteen vastanneille.

2. eskomatti

Tykkäykset:
    0
    Mitäs tossa tutkiskelin niin tuntuu tuo garmin toimivan suurimmalla osalla porukasta, mutta minulla ei vaan tunnu löytävän se millään sisäistä palikkaa vaikka kaikki tarvittavat muutokset on ohjeen mukaan tehty. ?

Muilla samaa ongelmaa ?

EDIT: Sainpas sen toimimaan kun jakso asennella kolme kertaa uusiksi, saapas nähdä vaan miten tuo karttojen lisäys onnistuu, ihan kivan kokoinen tuo euroopan kartta, tuntus 1.4gb vievän tilaa..

3. reka66

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju