1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N93i käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jtnevala, 27/3/07.

1. jtnevala

Tykkäykset:
    1
    Kun kyseinen luuri on jo myynnissä, niin olisi kiva lueskella ihmisten kommentteja laitteesta.

Räpläsin tänään luuria Helsingin keskustan Nokia-liikkeessä ja erittäin hyvältä luuri vaikutti. Jotenkin tuntui paremmalta kädessä kuin n93.

Tietääkö joku mistä löytää arvosteluita myyntiversiosta. Mobile-reviewissä oli tosin jo ajat sitten arvostelu, mutta se oli jostain puhelimen esi-versiosta.

2. matias92

Tykkäykset:
    0
    OT: yritin lähettää kysymyksen yv nä muuta ei onnistunut
    eli huomasitko oliko siellä N76 räpellettävänä?

3. samumanu Vieras

Ite hiukan testanneena törmäsin samaan onkelmaan kuin E65, en voi itelle hommata ku näppistuntuma on todella huonoa. Ja sit toi läppä on jotenki hassu ku se on niin ohut.. Nää toki vaan mun mielipiteitä!

4. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Reilun viikon verran tuota käytössä näpelöin, itse pidin mukavana käyttää. Näppis tosiaan ei tuntumaltaan ole parhaimmasta päästä, mutta mielestäni ihan ok. Huomattavasti sirompi muodoiltaan kuin N93. Itse pidän kyseisessä laitteessa katselutilasta, aivan mainio esim. sähköposteja lukiessa. Näppistä vasten jäävä reuna ylälohkosta vaikuttaisi olevan jonkun verran naarmuuntumisherkkä katselutilakäytössä.

Softa tuntui toimivan ihan hyvin, mitä nyt muutaman kerran havaitsin puhelimen boottaavan (rupesi taskusta kuulumaan käynnistysanimaation äänet). Käyttötilanteissa puhelin ei tiltannut kuin kerran Fringin kanssa. Näytön kääntyminenkin on aika ripeä kun vaihtaa normaalitilasta katselutilaan tai toisin päin. Kameran käynnistyminen taas on vähän hidas. Kameraa ei ihan hirmuisesti tullut testattua, mutta sekin vähä näytti todella hyvältä. Yhdistämiset bt:llä ja wlanilla sujuivat kaikki moitteetta. Podcastingiin voisi vaikka jäädä koukkuun (varsinkin kun löysin hyvää NHL-läppää ja mainion cover-podcastin...).

Kokeilin myös mielenkiinnosta Home Media Serveriä tuon kanssa. Ainakin oman läppärini kyseinen ohjelma jumitti aika tehokkaasti, ihan vaan pelkästään koneen käynnistyminen hidastui huomattavasti (512 muistia). Itse ohjelmasta ei jäänyt hirveästi käteen, pari videota tuli siirrettyä sen kautta puhelimeen kunnes ohjelma hukkasi puhelimen eikä suostunut löytämään uudestaan... Jos HMS on käytössä muuten niin kait tuosta sitten saa jotain lisää kun saa puhelimen liitettyä siihen myöskin, muuten en nää järkeä. Tavaraa nyt saa koneen ja puhelimen välillä siirtymään muutenkin. Onhan siinä tosin se kansioiden jako...

Jaa tämä viestiketju