1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N91 +muisti loppu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja woodhead, 28/10/06.

1. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Eli minulla on N91 ja eilen illalla siihen iski ongelma. Paljon Nokia N91:ssä pitäisi omaa muistia olla vapaana (eli ei siis sitä kiintolevyä)? Minulla nimittäin se on lähes loppu...

Käytetty muisti: 14Mt
    Vapaa muisti: 1308 kt
    Kalenteri: 6 kt
    Osoitekirja: 20 kt
    Kuvat: 0 kt
    Äänitiedostot: 0 kt
    Videoleikkeet: 0 kt
    Dokumentit: 1 kt
    Sovellukset: 0 kt

Mitä minä voin siis tehdä? Tuskin N91 kuitenkaan kuuluu noin paljoa käyttää omaa muistiaan, kun N-Gagekin on enemmän vapaana (tosin sekin hukkaa muistia johonkin eli ongelma lienee melko universaali symbianin ongelma).

2. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6046
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Kannattaa ensiksi tarkistaa oletko laittanut esim. soittoääniä puhelimen muistiin.
    Kannattaa selailla vaikka puhelimen "tiedostonhallinta" ohjelmalla (löytyy työkalut valikosta) mitä kaikkea siellä C asemalla on.
    Jos siellä on isoja tiedostoja niin ne kannattaa poistella.
    Mitään puhelimelle kriittistä et voi vahingossa poistaa koska ne eivät tuolla ohjelmalla näy.

3. woodhead

Tykkäykset:
    1
    Eipä löydy mitään. Katselin kuitenkin tuossa, että kaverilla näyttäisi olevan vielä vapaata tilaa joku 8,5Mt samalla asemalla missä mulla on tila lähes loppu. Selasin myös tiedostonhallinta-softalla, mutta kaikki hakemistot ovat tyhjiä (tai jos siellä jotakin sitten on niin ne eivät ainakaan näy).

Jaa tämä viestiketju