1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N91 kytkynä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja seiska, 9/7/06.

1. seiska

Tykkäykset:
    0
    Olisiko kellään tietoa milloin ja mistä voisi saada Nokia N91 puhelinta kytkykaupalla. Oikeastaan olen kiinnostunut vain elisan tai saunalahden liittymistä joten jos niistä olisi tietoa. Näin joskus elisan mainoksen jossa luvattiin puhelimen tulevan toukokuussa, mutta eipä ole paljoa näkynyt. Liikkeistä olen myös kysynyt ja vastaus on aina että varmaan joskus juhannuksen maissa. Eli löytyisikö keltään tarkempaa tietoa asiaan?

2. Tee

Tykkäykset:
    1
    Gigantti näkyi tuollaista mainostavan, kytkynä siis.

3. seiska

Tykkäykset:
    0
    Niin mutta tais olla dna liittymällä? kerro jos olen väärässä. tarkotuis ois kuitenkin saada elisalla tai saunalahdella.

4. k Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oleppa hyvä: Missä uudet 3G kytkypuhelimet viipyvät?

5. miikkis

Tykkäykset:
    0
    markantalohan tuota on jo mainostanut elisan kytkyllä. kannattaa soittaa joko on tullut... lehdessä oli että 9.7 alkaen.

6. Jonzi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    Jep markantalo mainostaa tuota Elisan kytkypakettia N91 kera...
    Kävin itse varaamassa tuon paketin 5.7 kun sitä lehdessä mainostettiin, ilmoittivat jo silloin että puhelinta ei saada 9.7 mennessä. Sanoivat että erän N91:stä pitäisi saapua 11.7 mennessä, ellei saavu soittavat. 7.7 sitten soittivat että saavat puhelinta erän vasta 17.7. :(

7. seiska

Tykkäykset:
    0
    Pitää sitten käydä kiusaamassa markantalon myyjiä.. :D jos ei nyt löydy sieltä ni ainakin sit varaa sen.

8. seiska

Tykkäykset:
    0
    Joo kävin markantalossa jossa oli lappu ja sanottiin että lähetys viivästyy viikolla eli ensi maanantaina 17.7 pitäisi olla puhelin siellä. tein samalla ennakkovarauksen ja sit kaupanpäälle saa bluetooth hf.

9. Ikaros

Tykkäykset:
    0
    Minkä hintainen tuo Elisan kytky markantalossa oikeen on? Markantalon sivuilta kun ei ainakaan selviä mitään.

10. Jonzi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    29,90e/kk halvin paketti missä on 70min puheaikaa...

11. riiali

Tykkäykset:
    0
    jes

kävin kans eilen itse varaamassa kyseisen luurin, 250min ei viestejä eikä muuta maksaa 36,90€/kk

Soita sinne niin hinnat selviää!

Jaa tämä viestiketju