1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia n80 jumissa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja okkolii, 15/3/08.

1. okkolii

Tykkäykset:
    0
    Päivitin N80 puhelintani ja kesken päivityksen puhelimesta loppui akku. Nyt kun laittaa puhelimen päälle näkyy ainoastaan valkoista valoa. En viitsisi viedä puhelinta huoltoon kun tuo on jo parhaat päivänsä nähnyt, mutta kysyisin sitä että millä ohjelmalla kautta miten ne huollon tyypit pistää ton softan uusiksi?

Onko mitään toivoa saada kuntoon kotikonstein?
    ainakin kun mulla oli qtek 9090 ja kävi sama homma niin isolla työllä sain sen kuntoon ihan kotona.
    Lisäksi mulla oli tossa N80 sellanen vika et kun veti näppäimistön näkyviin niin värit menee sekaisin joskus, ei aina, onko tämäkin tyyppivika ko. puhelimessa?

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Mikset vie huoltoon? Jos siinä takuuta on niin sinne vain. Ei sillä puhelimen ulkonäöllä mitään merkitystä ole vaikka kuoret olisi miten kuluneet. Ellet sitten kosteusvauriota ole sille aiheuttanut tai muuten itse aiheuttanut sille mekaanista vikaa.

Ja kotikonstein et saa ellet halua ruveta jotain kalliita flashayslaitteita hankkimaan. Ja tuossa voi flexissä vikaa olla mikäli näyttö sekoilee, kun läpän avaa.

3. stadia

Tykkäykset:
    3
    On se jännä kun päivityksiä asennellessa kehotetaan huolehtimaan että akku on täysi ennen päivityksen aloittamista, mutta...
    Kait se on kaikki kantapään kautta opittava :)

4. valonlapsi Vieras

mielenkiintoinen..

juttu,itsellä kävi eilen samoin vaikka oli akku täynnä ja kaikki muu meni täysin nappiin..

Ainoa eroitus et mulla ei sano yhtään mitään, ei lataa eikä käynnisty...

Huomenna huoltoon ja katsellaanpa mitä tapahtuu...

Jaa tämä viestiketju