1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N73 vai Sony Ericsson k800i cyper-shot?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja epeli89, 10/2/07.

1. epeli89

Tykkäykset:
    0
    Nyt tarvittas ihmisten mielipiteitä tähän asiaan! Aattelin tässä kevään mittaan hankkia uuden puhelimen, mutta en oikein tiedä minkä. Mulla ois periaatteessa kaks vaihtoehtoo; Nokia N73 tai Sony Ericsson k800i. Ajattelin ensin Nokian N73 ja N80 väliltä, mutta sitten ajattelin että jätän tuon N80 pois ja katon Ericssonin puhelimia ja sitte tuon k800i sattui silmään. Olen tähän mennessä käyttänyt vain Nokian puhelimia, vaikka kyllähän tuo välillä virkistäs mieltä käyttää jonkun toisen merkkistä puhelinta, edes joskus, en väitä sitä etteikö Nokia olisi hyvä puhelin, mutta välillä haluaisin kokeilla jotain muuta.
    Näissä molemmissa puhelimissahan on 3,2 megapikselin kamera ja muutenkin aika samat ominaisuudet. Ja tuo Ericssoni kyllä houkuttas aika paljon, mutta en osaa silti päättää.
    Joten kertokaa toki mielipiteenne asiasta, jos teillä sattuisi olemaan vaikka omia kokemuksia näistä kyseisistä puhelimista, se helpottaisi minua aika tavalla.

2. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Tältä foorumin Mikä puhelin kannattaa ostaa? osiosta löytyy jo monia valmiita ko. puhelinten eroja käsitteleviä ketjuja..

3. Parzi

Tykkäykset:
    0
    itsellä n73 ja ollut hieman pettymys. Lue vaikka uusin mikrobitti. SE k800 sai 5 tähteä . Suosittelen.

4. epeli89

Tykkäykset:
    0

Mihin asioihin olet pettynyt n73?

5. kaapu

kaapu

Tykkäykset:
    0
    Hidas, mutta halpa.
    No hidas siis ainaki ja akkukesto on heikko.

6. epeli89

Tykkäykset:
    0
    Minkälainen kamera teidän mielestänne on n73? onko parempi kuin SE vai suurinpiirtein samanlainen? entäs mitä mieltä olette musiikki ominaisuuksista?

7. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Onhan tuo N73 hivenen heikompi. Softapuolella S60v3 kuitenkin rokittaa jos on rokittaakseen!

8. epeli89

Tykkäykset:
    0
    okei. kiitti tiedosta. no mitäs mieltä ootte tosta musiikki puolesta..? kummassa soi paremmin musiikki? kuitenkin kuuntelen aika paljon musiikkia ja se on puhelin valinnassa tärkeä osa.

9. epeli89

Tykkäykset:
    0
    Tein päätöksen ja kävin perjantaina ostamassa nokia n73 music editionin. Olen käyttänyt puhelinta kolme päivää ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tykkään todella paljon. Varsinkin kun on helppo käyttöinen musiikkisoitin, ja kamera on hyvä. Ja sain vielä 2 GB kortin mukaan. Kiitti mielipiteistänne.

Jaa tämä viestiketju