1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia n73 vai n80 vai kannattaako odottaa n95?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja peuqqu, 7/1/07.

1. peuqqu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One
    Kysyn mielipidettä kyseisten puhelimien omistajilta, että kannattaako ostaa n73 vai n80? Puhelin tulee normipuhekäyttöön, viestien lähettelyyn, läppärin modeemiksi sekä puhelimen kautta surffailuun. Tietenkin kuvia tulee otettua, mutta se ei ole niin tärkeä ominaisuus. Kummassa puhelimessa toimii paremmin ja nopeammin ohjelmat, kuten sanakirjat jne? Vai kannattaako odottaa n95? Siinä kun on kuitenkin gps :)

2. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän tämä viestiketju kuuluisi Matkapuhelimet-osion uuteen Mikä puhelin kannattaa ostaa ala-osioon!

3. OlarinSulttaani

OlarinSulttaani

Tykkäykset:
    0
    Itse puntaroin viime viikolla näiden kahden välillä.

N73 malliin päädyin syystä että N80 mallissa ei ole värinähälytystä ja liukukansi tsysteemi oli hepposen oloinen. Housun taskuun pujautettaessa ei paras mahdollinen.

N73 taas ei ole Wlan mahdollisuutta ja on speksien mukaan snadisti pienempi näyttö.

Makuasioita lähinnä

4. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    Miten niin N80 ei ole värinää?

5. OlarinSulttaani

OlarinSulttaani

Tykkäykset:
    0
    Jaa, hyvä jos värisee.

Jossain vertailussa kun telefoonit oli vierekkäin niin olin lukevinani että n80 ei värise.

Olishan se outoa jättää moinen ominaisuus pois

6. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Olisihan se outoa, mutta siihenkin on jo kyetty. Eihän 9500/9300 (jommassa kummassa) -mallissakaan muistaakseni ollut värinää. Tiedä vaikka Nokia olisi päätellyt, että moinen mollukka väristessään voisi vaikka vioittaa heikoista aineksista tehtyä puhelinta.

7. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    N73 on parempi valinta ominaisuuksien puolesta vaikka pitkälti samat ovatkin molemmissa luureissa. Kannattaa käydä kaupassa tutkimassa kumpi istuu paremmin käteen.

8. monrulen

monrulen

Tykkäykset:
    0
    Pähkäiltävää riittää.

Itse olen vaihtamassa nokia n73:n 80:een, mutta nytten tuli mietittävää. Itsekin olen juuri tuota ajatellut pitäisikö oottaa nokia n95:ta ja stten vaihtaa siihen vaiko myydä nytten rahalla koko puhelin (kohta n73 ja n80 hinnat tippuu) ja ostaa myöhemmin n95.

Eli hyviltä bisnesmiehiltä/naisilta neuvoja.

9. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8

Jaa tämä viestiketju