1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N73 ME vs. Sony Ericsson K810i

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Zalkku, 20/7/07.

1. Zalkku

Tykkäykset:
    0
    Vaikka aikeissa oli ostaa Nokian 5700 xm, sain puhelimen kääntyvästä alaosasta niin huonoa kommenttia että päätin käydä kokeilemassa itse ja eihän se oikein minuakaan miellyttänyt. Eli uutta vaihtoehtoa etsimään. Olen nyt katsellut puhelimia ja tarkemmin ajateltuani tullut siihen tulokseen että miksikäs en sijottaisi samantien hiukan enemmän jos saan 3,2 Mpiks kameran puhelimeen, jolloin erillisen kameran tarvetta ei olisi? Eli tahtoisin siis kommenttia näiden kahden puhelimen ominaisuuksista, miinuksia ja plussia. Erityisesti kiinnostaa siis että onko kuvanlaadussa minkälaisia eroja? Käsittääkseni nokialaisessa ei ole salamaa joten ovatko sony ericssonilla otetut kuvat paljonkin parempia tämän johdosta (Yökuvaus erityisesti)? Entäs minkälainen tuntuma näppäimissä, kuuleman mukaan N73 olisi aika huonot/pienet näppäimet. Ja onko S60 etu vai haitta nokian hyväksi? Vaikuttaako paljonkin akkukestoon? Entäs musiikkiominaisuudet, soittaako SE musiikkia siinä missä nokialainenkin? Toki jos nokialaiseen päädyn niin S60 pohjaan tutustutaan ja ominaisuuksia pyritään käyttämään hyödyksi, ei vain ole ennen ollut S60-puhelinta niin ei ole kokemusta niistä. Tästä nyt tuli tällainen ripitys mutta toivottavasti joku jaksoi lukea läpi :)

2. TTH1

Tykkäykset:
    0
    Itse suosittelisin, että ottaisit K800i:n, koska siinä on parempi valoitus ja tarkennus toimii paremmin.

Jaa tämä viestiketju