1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N73-1 ja ongelma ohjelman poistossa [S60 v3]

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja en_trance, 16/12/07.

1. en_trance

Tykkäykset:
    0
    Hankimme tässä n. viikko sitten tyttöystävämme kanssa N73 Music Editionit kummallekin ja luurit ovat olleet aevan mahtavia kaikinpuolin. Nyt vaan ilmeni sellanen ongelma et ku latasin eräältä saitilta pelin puhelinta varten, ihan vain testimielessä, siirsin sen puhelimeni muistikortille USB-kaapelin kautta ja asensin sen Nokialaisen käyttiksen kautta. Valitsin asennuskansioksi muistikorttini enkä puhelimen muistia, ja nyt ongelmana on se että en saa poistettua tätä peliä puhelimestani. Menin valikkoon Asetukset > Sovell. hallinta, menin pelin kohdalle ja valitsin "poista". Latauspalkki ilmestyi ruutuun ja n. parin prosentin latauksen jälkeen tämä palkki jämähti paikoilleen ja poisto-ikkuna sulkeutui itsestään. Peli jäi poistamatta.

Joten mitenkä tämän kanssa nyt tulis toimia? Voiko pelin deletoida muistikortin sillä raa'alla tavalla, eli luuri kiinni koneeseen ja poistan vain pelin "asennuskansion" jos sellaista nyt on olemassa?

Kitos.

2. Kolzig

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3 Compact / DNA
    Vastausta en ikävä kyllä tiedä, mutta olen kokenut saman ja en saa poistettua erästä ohjelmaa vaikka olen yrittänyt monilla tavoilla.

3. PELLEfin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    51
    muistikortin formatointi poistaa ohjelman 100% varmasti.
    itse joutunut useamman kerran noin tekemään n-gage aikoina.
    samoin n-73:lla jäi välillä joku teema kummittelemaan niin ettei saanut pois vaikka kuinka yritti.

tosin eipä siitä haittaakaan ole jos joku pikku softa siellä kortilla on.

4. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Tässä tätä lueskellessa tulikin mieleeni omassa 5700 XM luurissa havaitsemani ongelma teemojen suhteen:

Onko teemoja mahdollista poistaa muualta, kuin tuolta sovellusten hallinnan kautta? Kaikki asentamani teemat eivät nimittäin jostain syystä (eivät kaikki sovelluksetkaan) näyn siellä listassa, ja toisin kuin sovelluksia, teemoja ei voi poistaa suoraan sieltä 'teemat' (vrt. 'sovellukset') listasta.

Teemat ovat puhelimen muistilla, joten mikään muistikortin tyhjentäminen ei auta, ja puhelinta en haluaisi.

No, onneksi tämä ei ole vielä kovin akuuttia, koska ei ole vielä ilmaantunut tarvetta noita poistaa, ne ovat aktiivisessa käytössä ja tilaakin vielä riittää.

5. splinky

Tykkäykset:
    0
    Itsekin olen N73:ssa huomannut, ettei kaikkia asentamiani teemoja pysty poistamaan tuolta sovellusten hallinnan kautta.. Itselläni teemat ovat muistikortilla, joten jos alkaa oiken kovasti häiritsemään, niin pitänee joskus alustaa tuo kortti.

Jaa tämä viestiketju