1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N70 Ja Route 66 Ongelma...

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja matrix79, 7/3/08.

1. matrix79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 + Nokia N70
    Ostin nokialaiseeni routen navigaattorin laite toimi hyvin vähän aikaa, kun yx kerta olisin käyttänyt ohjelmaa niin muistikortti oli tyhjä??? Enkä saa palautettua ohjelmaa kortille vaikka on se cd mikä tuli paketissa mukana..?? Ei ymmärrä, Auttakaa Joku......

2. kimmo Vieras

On taas pikkasen sellainen, "mulla toimi kerran, mutta ei enää..HELP!!!!!!!"-ongelma, eli pikkasen voisi alotukseen panostaa.
    Mistä tiedät että muistikortti tyhjä, millä katsonut? Onko sinulla muistikortinlukijaa? Onko ko ohjelma "rehellinen". Onko ko ohjelma joskus toiminut puhelimessasi? Oletko koittanut alustaa kortin, jonka jälkeen asentaa Route 66sen uudestaan..jnejne..
    Suututtaa kun kysymyksiin pitää vastata kysymyksillä, mutta itse en ainakaan parempaan pysty.

3. matrix79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 + Nokia N70
    Ohjelma on alkuperäinen Route 66 mobile 7. Puhelimella katsoin ja siellä ei ollut koko ohjelmaa muistikortilla.. Alustin kortin ja yritin asentaa ohjelmaa takaisin muistikortille mutta ohjelma sanoo ettei tilaa ole tarpeeksi... Mikä mättää.???

4. kimmo Vieras

JA tällä samalla kortilla ohjelma aiemmin ollut ja toiminut?
    Alustin kortin..puhelimella? Itse etsisin muistikortinlukijan ja sen kautta koittaisin asiaa selvittää.
    Kuulostaa melko merkilliseltä, toista korttia kokeilisin jnejne.

5. matrix79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 + Nokia N70
    Levytila ei riitä näiden valintojen asentamiseen. Vapauta lisää levytilaa tai muuta valintoja. Tarvitset 16MB:n (suuremman) muistikortin asentaaksesi tekemäsi valinnat. Näin se sanoo ja keskeyttää asennuksen, vaikka oon kokeillut 512mb alustetulle kortille ja 1gb kortille.. Mitä teen??

6. matrix79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 + Nokia N70
    ainiin mulla on muistikortinlukija ja sen kautta yritin.. ohjelma on ollut samalla kortilla...

7. kimmo Vieras

Onko näissä valinnoissa jotain mitä voisit poistaa? Jos herjaa samaa 500 megaisella kortilla ja gigasella, niin en ymmärrä. Itselläni Route66 512 kortilla, mutta WM-puhelimeen asennettuna...en viitsi sitä poistaa ja testata mitä sanoo.
    Jos olet kokeillut alustusta PCssä, niin koita puhelimessa ja päinvastoin. Mikä puhelin sinulla on?

8. matrix79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 + Nokia N70
    olen kokeillut alustaa pcssä ja puhelimessa eikä auta, alustuksen jälkeen näyttää että kortti on tyhjä mutta ei pysty asentamaan ohjelmaa takas kortille, ei mukamas ole tilaa tarpeeksi..?? ja puhelin on nokia N70...

Jaa tämä viestiketju