1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N70 ja media key ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja xarc0n, 10/4/06.

1. xarc0n

Tykkäykset:
    0
    Elikkä ostin tossa uuden puhelimen ja media key toimi aluksi niinkuin pitääkin, nyt se on kuitenkin lakannut toimimasta ilman mitään järjellistä syytä. Vaikka mitä yritän en saa sitä toimimaan, vein sen elisa shopittiin ja sonoivat et menee huoltoon, mut en kuitenkaan nyt voinut sitä sinne jättää ku tartten puhelinta pääsiäs lomalla... tietäisiköhän joku ratkaisua miten saisin sen toimimaan. Eli pystyn kyllä vaihtamaan mitä media näppäin tekee, mutta ei se sit vaan suorita annettua tehtävää kun sitä painaa. Softa obgelma? vaiko laite? veikkauksia. Söörtsillä yritin kattella, mut eihä siitä tullu mitään ku toi n70 ketjukin on joku 80 sivua pitkä ja viestejä kun etsin ni löyty jotain ihan muuta, siis apuava kaivataa.

2. Sammy81

Sammy81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 & Sonera
    Mulla ainakin autto komento *#7370# eli tehdas asetuksien palautus.
    VAROITUS!!! Kaikki mitä olet puhelimeen laittanut (nimet, kuvat, sovellukset... yms.) katoaa, joten suosittelen varmuuskopiota.

3. AnttiZ750

Tykkäykset:
    3
    Mun oma N70 tekee tota ihan samaa. Luulisi sen olevan softavika. Minulla on toisiksi uusin softa puhelimessa, mutta päivitän sen uusimpaan piakkoin.

4. xarc0n

Tykkäykset:
    0
    Kiitos Informaatiosta, näppäin lähti toimimaan tolla tehdas asetusten palautuksella. Uuden softan käyn kyllä päämiehessä fläshäämässä, vai onko jotain parempia paikkoja kellään tiedossa?

5. slaaksoh

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 ja Galaxy S2 plus
    Tuo näppäinongelma johtuu siitä jos olet laittanut autom. näppäinlukon päälle asetuksista = siis se lukko joka kysyy suojakoodia. tuon kun otti pois päältä niin näppäin toimii taas. Tässä puhelimessa on softaversio 3.0546.2.3

6. xarc0n

Tykkäykset:
    0
    saattaapi olla nimittäin tuon jälkeen vika ilmenikin... no vein joka tapauksessa puhelimen fläshäykseen, saan sen huomanna takas, joskos ois vika korjaantunut.

7. AnttiZ750

Tykkäykset:
    3
    Kävin päivittämässä tänään uuteen versioon ja nyt toimii media keykin.

8. xarc0n

Tykkäykset:
    0
    Puhelimen sit tänään hain päivityksestä ja toistaseks ainakin toimii, toivottavasti ei taas vika ilmene kun oon saanu kaikki asetukset kuntoon ja ohjelmat asennetuu.

Jaa tämä viestiketju