1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

NOKIA:n toiminta avunpyynnöissä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Raikke, 23/6/05.

1. Raikke

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    S3, Sonera
    Hei,

onko kukaan koskaan saanut mitään (järkevää) vastausta yleensäkään NOKIA ja Club Nokia avunpyyntöihin ja kyselyihin netin kautta?

Itse olen laitellut, ja tulen jatkossa lisäämään, kyselyjä NOKIA tuotteista heidän nettisivujensa kautta, saamatta yleensä koskaan mitään vastausta!?

Mielestäni on uskomatonta toimintaa, että NOKIA ylläpitää netissä sivuillaan tälläistä helpline palvelua, eikä sitten koskaan vastaa mitään?

Minkähän tasoista julkisuutta he haluavat tälle asialle, jotta homma rupeaa toimimaan?
    Pitänee tehdä vielä asiasta kooste ja lähettää se Suomen valtalehtiin.

Onhan se hel..ti, ettei yksi pikku mokia pysy ruodussa ja vastaile ihmisten kyselyihin, kun kerran heillä sellainen palsta on.

-RaS-

Salo
    Finland

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eipä oo tullu koskaan mitään vastauksia, sen sijaan samsung suomi ja samsung.comin kautta oon saanu aina vastaukset (tosin tolkuttomalla viiveellä mutta edes joku vastaus tullut, toisin kuin nokialla)

3. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Kyllä mä olen saanut joka kerta vastauksen kun olen jotain kysynyt. Viivettä on toki ollut, mutta vastaus on kuitenkin tullut.

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulle on tullut vastaus et "kysymyksesi vastaanotettiin" tms. mut ei varsinaista vastausta kyl koskaan

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Jotain olen sieltä joskus kysynyt, vastaus aika muistaakseni oli luokkaa 2viikkoa, eikä minulla ollut edes sama puhelin enää käytössä :)

Samsungin takuuta kyselin powermillistä tässä muutama päivä sitten ja vastaus tuli n.1h sisällä sähköpostin lähettämisestä, olin todella positiivisesti yllättynyt...

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    powermillin s-posti toimii, huoltotyöt ei :D

7. Rujo Apina

Tykkäykset:
    1
    Siis nokian vastaukset yleensä....

Vieläkin kiehuttaa tuo: Se on puhelimen ominaisuus ettei lanka korvanapista saa selvää.

Sähköposteihin näköjään saa aina saman vastauksen: Teknisiin ongelmiin saa vastauksen huoltoyhtiön kautta.

Mokia Careline, ja puhelut voit unohtaa

8. ohjelmoija

Tykkäykset:
    1
    Itse kysyin toukokuussa sähköpostiongelmasta 7710:ssa koskien eri salausmuotoa haussa ja lähetyksessä (ei ole mahdollista). Vastaus tuli n. viikossa ja kertoivat laittaneensa asian eteenpäin, jotta mahdollisesti seuraavaan softapäivitykseen tulee muutos tätä koskien.

Asiallista palvelua siis, ainakin omasta mielestäni. Voin kuvitella että niitä kyselyjä tulee kasapäin, eikä kaikki ole erityisen järkeviä.

9. jossu

Tykkäykset:
    0
    ei ole ikinä tullu vastausta. Kyl sieltä joskus sellanen viesti tuli et "Viestiisi vastataan hetken kuluttua", mä kysyin netissä ja se jutska kysy mun kännykkänumeroo ni laitoin sen siihen, sama liittymäkin ollu jo monta vuotta eikä vieläkään ole tullu vastausta, eikä sähköpostissakaan ole näkynyt mitään.

10. AEIMAENKAEKI

Tykkäykset:
    0
    Kjeh, olisihan se härdelli jos kaikki monta sataa miljoonaa nokialaisen omistajaa soittaisi teknisissä ongelmissa Nokialle!

Siis totta kai tuommoiset hoidetaan huoltoyhtiön kautta. Jotain suhteellisuuden tajua.

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä tuo Club Nokia Careline aika turha palvelu on. Se on lähinnä PR-tarkoitusta varten pystytetty.

Muutaman kerran olen sinne viestiä jättänyt ja aina tulee se ympäripyöreä palaute on laitettu eteenpäin kiitos yhteydenotostasi litania. En tosin mitään erityisen kummoista ole kysynytkään, koska palvelun toimintamalli on ollut minulla tiedossa alusta asti.

12. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    On tuolta tullut joskus jotain kyseltyä (esim. "virallinen" mielipide tähän tasaisin väliajoin nousevaan "tarviiko lion akku pitkän alkulautauksen" kysymykseen") ja yleensä on jonkinlainen vastauskin on tullut.

Mitään hurraamista ei palvelun tasossa kuitenkaan ole, kyllähän sieltä varmaankin saa vastaukset kysymyksiin tasoa "miten näppäinlukko toimii?", mutta mihinään monimutkaisempaan ei tuolta kyllä ole tietoa irronnut. Tuolta saa siis suurinpiirtein sen tiedon mitä lukee käyttöohjeissa.

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    taitaa nuo vastaajatkin olla tyyliin kesätyöntekijöitä jotka lukee sitä manuaalia, jos ei löydy siitä niin ei ole mitään vikaa tuotteessa tai se on ominaisuus :D

14. McTom™

McTom™ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse käytän aina puhelinta kun tulee (niinä harvoina hetkinä) jotain kysyttävää. Saa oman asian kysyttyä nopeammin ja saa vastauksen samantien tai kuluvan päivän aikana.
    Helpompaa ja nopeampaa.

15. Lettupannu

Tykkäykset:
    0
    Manjaana

Samoja oireita on minullakin ollut,eihän sieltä kohtuulisessa ajassa minkäänlaisia vastauksia saa.
    Mitenköhän firman sisällä on toi tiedon kulku hoidettu.

16. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Yleensä tullut vastaus viikossa. Viimeisen ~4 kk:n aikana ei ole kuulunut mitään kun olen yrittänyt samaa asiaa väh.kerran kuukaudessa tiedustella. Alunperin kun vastasivat ~5h kysymyksen lähetettyäni, että pahoittelut koska palvelu on ollut ruuhkautunut ja mikäli kysymykseni on vielä ajankohtainen, minun pitäisi lähettää se uudestaan..

17. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Vastauksia on tosiaan tullu joka kerta...nimitäin "kysy paikalliselta jälleenmyyjältä". Kaitpa toi Care Line on tarkotettu jollekin tosi peruskyssäreille just tyyliin "kuinka näppäinlukko toimii?".

Powermilliin lähetin kyssärin Sampan takuuhuollosta. Viesti kyllä luettiin Outlookin mukaan heti, mutta vastaus viipyy kolmatta viikkoa :)

18. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Muutaman kerran olen joutunut kysymään neuvoa ja joka kerta on vastaus ja apu tullut. Kerran kysyin taas neuvoa ja annoin samalla palautetta valtuutetusta huollosta, eli liikkeen haluttomuudesta korjata puhelimen vikaa. Huollossa sanottiin vain, että tälläsiä nää kaikki tämän mallin puhelimet on, myönsivät kyllä vian olemassa olon. Vajaa viikko yhteyden otosta Nokialta soitettiin (en ollut pyytänyt puhelin yhteydenottoa) ja sanoivat ottaneensa jo yhteyttä ed. mainittuun huoltoon ja kehoittaneensa korjaamaan vian. Kysyivät milloin puhelimen vien, että soittavat vielä samana päivänä ja huolehtivat, että homma myös hoituu. Jo muuttui ääni huollon kellossa ja luuri tuli kuntoon alta aika yksikön.
    En voi muuta kuin kehua Noksun palvelua.

19. adapter-

Tykkäykset:
    5
    Eräs ulkoistettu firma hoitaa noita palvelulinjoja ja taso on mielestäni todella suolesta. Mihinkään meikäläisen esittämään kysymykseen tuskin osaisivat vastata. Jälleenmyyjien tuesta saa joskus jopa ihan asiantuntevaa palvelua.

20. kummisetä

Tykkäykset:
    0
    Pari- kolme viikkoa sai odotella vastausta, joka oli niin ympäripyöreä, kuin politiikon suusta. Tarkkaa kysymystäni en enää edes muista.

Jaa tämä viestiketju