1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N-sarja puhelinmuistion hakukentät

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nokioitavuodesta1997, 2/12/07.

1. nokioitavuodesta1997

Tykkäykset:
    0
    Onko tosiaan niin että N-sarjan nokialaiset käyttävät hakukenttänä vain etu- ja sukunimikenttää. eikö esim yrityksen nimellä pysty hakemaan. Nokia 9500 muistaakseni haku onnistui muillakin kentillä.

2. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näin tosiaan on

3. salde

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N73
    Haetaan yritys-kentästä silloin kun etu- ja sukunimikentät ovat tyhjänä

4. Dopey

Dopey

Tykkäykset:
    4
    Näin siis Contacts applikaatiossa? Esim. uusimmassa N95 softassa on Search sovellus aloitusruudulla ja sillä löytyy kontaktit myös firman nimellä. Itse olen alkanut käyttää ko. sovellusta Contactsin sijaan.

Pahoittelut sekakielestä, mutta olen aina käyttänyt käyttöliittymäkielenä englantia enkä tiedä, miten nuo on suomeksi käännetty.

5. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Enpä ole tuota muuten tullut edes ajatelleeksi (miksiköhän...?). Ensikokeilulla vähän hitaanalaista haku tuota kautta verrattuna osoitekirjaan, mutta toisaalta muutaman sadan nimen listalta auttaa hakemista silti huomattavasti. Eli kiitos vinkistä, Search löysi tiensä välittömästi valmiustilan sovelluksiin.

Jaa tämä viestiketju