1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia N-Gage ja A-Data 256mb mmc kortti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Froze, 24/8/04.

1. Froze

Tykkäykset:
    0
    Lueskelin foorumia ja huomasin että joku oli saanut tuon kyseisen kortin toimimaan N-Gagessa. Tänään ostin sellaisen itse ja pistin kiinni. Noh windows näki sen yms. Korttihan täytyy kuitenkin alustaa ensin N-Gagella joten tein niin. Nyt ei kuitenkaan windows enää korttia nää kun sen N-Gagella alustin. Koitin sitten erästä toista 32mb korttia ja se kyllä toimii joten tuo 256mb kortti aiheuttaa ongelmia. Alustin sen N-Gagella uudestaan ja vieläkään ei mitään. Mikä nyt neuvoksi?

2. Froze

Tykkäykset:
    0
    Liikkeessä josta tuon ostin sanoivat että kannattaa päivittää puhelimen Firmware uudempaan koska minulla se on nyt 3.30. Eli Nokiallekkos minä tämän toimitan ja kauankohan ne sen kanssa näprää?

3. heska pavonen

Tykkäykset:
    0
    Mulla toimi ncp 256 kortti iman mitään kikkailuja. softa päivityksestä sen verran että kato täältä http://www.nokia.fi/asiakastuki/ ja kiikutat kaken huoltoon. Huolto voikin kestää 1/2h - 1/2 vuotta. n-kakuissa kun joissakin tyyppivikana flash.piirin kuoleminen softauksen aikana. Kokemusta on huolto kesti 5 viikkoo. Taas kaverilla ei ollut mitään ongelmia softauksessa. Eli en voi täysin suositella ehjän korjaamista.

4. Tee

Tykkäykset:
    1
    Kaikki muistikortit (muu kuin Nokia), joita olen N-Gageissa käyttänyt eivät toimi formatoimisen jälkeen kyseisessä luurissa. Muistikortti pitää alustaa jossain toisessa luurissa tai ostaa muistikortinlukija. Vasta sen jälkeen N-Gage tunnistaa sen taas. Näin olen itse ongelman ratkaissut, kun Nokia ei pyynnöistäni huolimatta ole asialle mitään tehnyt. Kerran sain jopa koko kortin p...ksi formatoimalla sen N-Gagessa. Hienoa. Nokia ei korvannut mitään, koska kyseessä ei ollut Nokian oma kortti.

5. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    jaajaa...mulla on ngage tunnistaa hienosti suoraan ilman kikkailuja ainakin pretecin puol gigasen ja transendin 256:sen. ja formatointi pelaa ilman onkelmia.

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Sama oli mulla, kuusnelonen toimi moitteetta formatoinnin jälkeen.
    Tee: Oliko kakesi sitten viallinen vai?

7. Tee

Tykkäykset:
    1
    Mulla on ollut kolme N-Gagea ja kaikki ns. "rikkoivat" kortin formatoinnin yhteydessä. Kortteja on ollut eri merkkejä ja kokoja. Huollossa kertoivat asian olleen jonkinlainen "tyyppivika", mutta Nokia ei huoltanut luuria/luureja, koska kyseessä ei ole kertaakaan ollut Nokian oma kortti. Käskivät jopa rikkomaan Nokian oman kortin, jotta huoltaisivat. Jees meininki.

8. _Jarod_

Tykkäykset:
    0
    Noniin, asiantuntijat.. hommasin vanhemman mallisen N-Gagen jossa 3.30-firmis. Kävi ahtaaksi tuo 32 megainen kortti; hommasin siis isomman. Uusi kortti on 512 megainen RS MMC ja merkiltään "pqi". Ja asiaan.. kertokaa nyt minulle millä tuo kortti kannattaa formatoida, kun tuosta tuntuu olevan niin monenlaista tietoa. Käytösäni on muistikortinlukija, josta ei ole tietoa, onko se USB 2.0 vai mikä.. Sen merkki on Flash Mate ja ostin sen joitakin vuosia sitten. Lisäksi löytyy 9210 commari, jolla voinee myös kortteja formatoida..? Toivoisin varmaa tietoa niiltä joilla sitä on.

Jaa tämä viestiketju