1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia Music Player HDR-1?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mie, 8/3/03.

1. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Onkos kellään moista käytössä? Tuo Puhelinkioskin 109e näyttää aika houkuttelevalta hinnalta kun noita 3310:ia saa sille kaveriksi melko halvalla nykyään... Onko HF-mikrofoni tuossa "möntissä" vai kuulokejohdossa? Ajattelin vaan jos vaihtaisi kunnon kuulokkeet laitteeseen niin HF-puhelutkin voisivat kuulostaa hyviltä...

2. Hex

Tykkäykset:
    0
    En tarvitse, sillä FM ratio on 6510:ssä vakiona... Enkä tiedä, onko sillä jotain käyttöä jos on pakko biisejä kuunnella niin siitä vaan. On se kuitenkin aika paljon pelkästä radiosta (vai pystyikö sillä soittamaan mp3:siakin?) .

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    pystyy soittamaan mp3:sia, olishan se aika turhan suuri hinta pelkästä radiosta.

4. Devilution

Tykkäykset:
    0
    Mullon tommoinen vempele, vaan enpä sitä enää tarttekaan kun vaihdoin Samsungiin :)
    Se mikki on siinä itse laitteen yläosassa, ei siis kuulokejohdossa.
    Ei sais varmaan mainostaa mutta meikäläisen HDR1 on tälläkin hetkellä huutonetissä myytävänä hintaan 80e/tarjous. Takuuta tosin ei oo jäljellä mutta laite on kyllä täysin toimiva ja hyväkuntoinen...
    YV jos kiinnostaa :)

5. WYX

WYX

Tykkäykset:
    0
    Ottaako toi nyt sitten virtaa puhelimesta vai ei?? Eli toimiiko ilman paristoja?

6. PPS

Tykkäykset:
    0
    Ei ota virtaa puhelimesta vaan käyttää paristoa, joten sitä voi käyttää myös ilman puhelinta.

7. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Millaista muistikorttia tuo music playeri käyttää? Jos en ole kovin pahasti väärässä, niin SD/MMC lienee oikein... Toisena viisaana kysymyksenä, että minkä kokoisiin kortteihin asti tuo antaa tukea, pelkästään siihen vakio 32:een vai antaako juntata itseensä ihan isompaakin kaliberia?

8. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Käyttää MMC kortteja ja toimii (max) 128mt kortilla.

9. WYX

WYX

Tykkäykset:
    0
    Mutta ei ilman paristoa?

10. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Siis voihan sitä käyttää ilman paristoa ja pariston kanssa.

11. WYX

WYX

Tykkäykset:
    0
    Eli siis ottaa virtaa puhelimesta?

;) huh

12. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Joo, ottaa :)

13. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    olen alkanut harkita tämän laitteen ostamista koska tuosta 3650:sta ei oikein sitä mp3 soitinta saa väännettyä. Eli kokemuksia kaivataan, onko hyvä äänenlaatu ja kauanko patteri(t?) kestää kuuntelua? Tästähän lähtee stereo ääntä tietysti?

14. Traxer

Tykkäykset:
    0
    Eipäs muuten ota mitään virtaa puhelimesta, ei todellakaan toimi ilman paristoa. Soittimen äänenlaadussa voi ehkä olla pientä parantamisen varaa, muuten olen ollut tyytyväinen. Patterin kestokin voisi olla vähän pidempi, akkuparisto ja laturi on kannattava hankinta.

Kappaleiden siirtosysteemi koneesta soittimeen on alimmasta hornan tuutista. Soitin saisi näkyä normaalisti usb muistina explorerissa kuten N-Gage ja 5510.

15. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    meinasin tätä soitinta, mutta nyt olen kääntymässä procasterin soittimeen...

16. pertti666

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä on ihan käyttökelpoinen laite..pari vuotta olen laitetta käyttänyt, lähinnä koiruuksien kanssa lenkillä ollessa..paristo ei kauaa kestä, ehkä noin 8-10 h, mutta toisaalta: laite syö vain yhden AAA-pariston, ja 4 kpl paketti maksaa ehkä 2 eur...ei vie kyllä vararikkoon.Siirtosofta on vanhan aikainen, olen samaa mieltä, mutta laitteen ääni-moitteisiin en yhdy: Kuulokeplugi on normaali 3.5 mm eli ne vakkari napit voi vaihtaa ja johan paranee ääni !! eihän missään kannettavassa ton hintaluokan laitteessa ole hifikuulokkeita vakiona..kyllä mun mielestä on ton n 100 eur arvoinen laite

17. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Onneton laite sanon minä, koska 128mb on aika vähän musiikkia... kukaan kokeillu isommilla MMC-korteilla?

18. DAS

Tykkäykset:
    0
    saako

saako tota 3660

19. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Re: saako

Saa jos saa 3650:aankin. Tai ainakin luulisi saavan.

20. DAS

Tykkäykset:
    0
    ei taida saada

Katsoin nokian vertailusta ja tuon laiteen kohdalla oli viiva eli ei 3660 taida saada.

Jaa tämä viestiketju