1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia multimediaplayer

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja niittyniemi, 20/6/03.

1. niittyniemi

Tykkäykset:
    0
    Mulla on 7650 :ssa Nokian sivuilta ladattu videonauhuri (hantron sovellus).
    Eilen tossa latasin samoilta sivuilta pc :lle sen playerin. Asennus ok jne. mutta ohjelma ei silti suostu toistamaan puhelimella kuvattuja otoksia! Asetukset kunnossa (ainakin omasta mielestäni) mutta silti herjaa, että ei tue kyseistä tiedostotyyppiä. Tietokone on 5 vuotta vanha pomi ja win98. Voisko olla, että pc :stä puuttuu jotain..... ? Ej hjymmarrä!

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Sulta puuttuu luultavasti Nokia Multi Media Player En muista mistä sai, mutta jostain nokian sivuilta kuitenkin.

3. niittyniemi

Tykkäykset:
    0
    Lueppa nyt kysymys uudelleen hieman rauhallisemmin! "Eilen latasin sen playerin pc :lle.... jne!

4. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Oho! Sori luin vähän liian nopeesti, pitänee tästä lähtien lukee vähän hitaammin. Itse kysymykseen en osaa vastata.

5. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mä en keksi muutakuin, että jos tiedosto on vahingoittunut siirron yhteydessä.

6. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Yksi vahtoehto vois olla se että multimedia player on asennettu jotenkin väärin, koska mun kone on 5 vuotta ja tässä on Win98 ja video näkyvät hyvin.

Jaa tämä viestiketju