1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia Lumia 1020 harkinnassa

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja lanhen, 7/7/14.

1. lanhen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 800
    Moikka,

Uusi jäsen täällä! Harkitsen vakavasti Lumia 1020:stä, mutta pari seikkaa, joista olen huolissani. Edellinen Lumia 800 on välillä ollu tosi takkunen kun puhun puhelua Iphoneen. Ääni menee puuroksi ja pätkii. Ei käy muihin puhelimiin soittaessa. 3G-yhteys pätkäsee ilman syytä eikä mene päälle ellei puhelinta boottaa. Toisinaan viestit eivät ole menneet perille eikä puhelut saapuneet mulle.

Eli
    1) Millainen on puhelujen laatu? Pätkiikö? Onko ollu eroa jos soittaa tiettyihin puhelinmalleihin?

2) Onko nettiyhteydet vakaita? Pätkiikö pahasti? Onko netin selailu jouhevaa?

3) Kuinka luotettavasti viestit ja puhelut on liikkunu? Onko tullu perille seuraavana päivänä ja väärässä järjestyksessä? (kävi mun 800:lla).

Kiitti jo etukäteen!

Viimeksi moderaattorin editoima: 7/7/14
  2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    1. Ei ole ollut mitään ongelmia.
    2. Mikäli kenttää vain löytyy niin toimii. Mökkimaastossa pysyy 3G verkossa paremmin kuin kokeilemani laitteet kuten L820.
    3. Ei ole kukaan valittanut etteikö olisi ajallaan kiinni saanu.

4. Lumia 800 puhelimesi on rikki. Huoltoon moinen pitää viedä.

3. skeba5

skeba5 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Puhelinmalli:
    Lumia 950 xl
    1. Loistava on laatu (ellei ihan katvealueella ole, kuten muillakin luureilla)
    2. Netti toimii hyvin ja ei pätki
    3. Aina on saanut meikäläisen kiinni(Ellen ole laittanut luuria välillä kiinni,joka on tapana;)

4. tonz Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    372
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 950 dualsim
    Minulle on kerrottu ettei aina saa puheluita perille. On kuulemma pitkään hiljaa jonka jälkeen tulee nopea tuuttuuttuut ja linja katkaistaan. Saunalahden 4g liittymä. Ongelmia on tosin ollut töissä dna:n kanssa, eikä luurin merkillä ole väliä. Paremminkin tuntuu että tuollaiset häiriöt ovat kovasti yleistyneet.
    Puheluiden äänenlaadussa ei ole ollut moittimista.
    Ne netin pätkimiset mitä olen itse kokenut, tuntuvat liittyvän isojen käyttiksen päivitysten jälkeisiin tilanteisiin ja pelkkä buutti on auttanut. Sitä buuttailua tuo minun yksilöni tykkää harrastaa vieläkin. Samoin epäsäännöllistä, soft resetillä tokenevaa jumimista. Ja nuo jumit tulevat yleensä sovelluspäivitysten jälkeen.

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Tervetuloa joukkoomme. :)

Laitas googleen Lumia 1020 hard reset ja kokeiles josko auttais.

Minkälaisia yhteystietoja siel on? Onko laite ostettu uutena vai käytettynä? Ettei jokin vanha tili siellä kummittelisi.

Remetrius tykkää tästä.
  6. lanhen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 800
    That does it! Kiitti vastauksista, 1020 kuulostaa kelpo luurilta. Eiköhän ton vanhan vois jo laittaa eläkkeelle =).

Jaa tämä viestiketju