1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia ja tekstiviestin varmuuskopiointi pc:lle

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jusaa, 26/12/07.

1. jusaa

Tykkäykset:
    0
    Käytössäni on E65 ja N73 puhelimet. Millä ohjelmalla saisi helpoiten tallennettua tekstiviestit tekstitiedostoksi (txt / doc / rtf / pdf) tai mieluiten tietokantaan pc:lle? Ja edelleen, että viestit olisivat tulostettavissa järkevästi tiettyjen rajausten perusteella (esim 1.1.2007-31.1.2007).

Vai onko minulta kenties jäänyt huomaamatta että Nokia pc suitessa olisi tällanen ominaisuus?

Mitä ratkaisuksi tähän sinänsä yksinkertaiseen "ongelmaan"?

2. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Itse olen käytellyt tällaista SMS Export ohjelmaa, jolla saa ajettua puhelimessa viestit *.txt tiedostoiksi ja siirettyä sen jälkeen koneelle.

3. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Ei ihan suoraan vastauksena kysymykseen, mutta itse olen käyttänyt viestien taltioimiseen gmailia. Gsync ohjelmalla saa näppärästi gmailiin viestit talteen ja tarvittaessa vaikka joskus tulostettuakin, mikäli tarpeen.

4. ..ile

Tykkäykset:
    0
    Entä mitenhän vastaavan saisi tehtyä Nokian 6820:lle?

PCSuitessa oli jonkunnäköinen varmuuskopiointi, mutta viestit eivät tule erityisen kätevässä muodossa koneelle.

5. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Entinen Nokia LifeBlog PC:lle talletti myös tekstiviestit kätevästi samaan aikajanaan kuin valokuvatkin.

PC Suiten uudistuksen jälkeen se on toisen niminen, Nokia Photos. Muutamia bugejakin tuntui olevan kun yhden kerran sitä olen kokeillut, mutta en muista synkronoiko se enää tekstiviestejä ja MMS:ia samalla.

6. ..ile

Tykkäykset:
    0
    6820 on niin vanha että sille ei taida olla mitään mikä tuon tekisi, harmi. Paitsi PC Suite, sillä joutuu kai nyt pärjäämään.

7. Vensku_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6500 Slide, Saunalahti
    Tuntuis kanssa olevan mahdottomuus tuon 6500 Sliden kanssa noitten tekstiviestien siirto puhelimesta pois? Kokeilin tuota SMS Exporttia, ei toimi, ei "lue" puhelinta, tai ei pääse puhelimeen käsiksi tuo ohjelma kait, tai jotain, eikä PC suite kopioi niitä mitenkään, tuota GSyncciä en vielä ole kokeillut, mutta siis toimintaperiaate ilmeisesti se, että ne lähetetään puhelimesta Gmailiin? Mulla niitä viestejä vaan olis se pari tuhatta, että tuolla ei saa kuin sen 200 päivässä, perhana...

Jaa tämä viestiketju