1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia glub rekisteröintii...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Canis lupus, 20/8/02.

1. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Todella huonosti toimii nokia glubin rekisteröinti.
    Olen rekisteröinyt itseni sinne.
    Mutta tunnuksilla en pääse sisään?
    Postitse ei ole tullut informaatiota?

Tunnukset olen laittanut oikein!!

Kokeilin rekisteröityä uudestaan.
    Ilmoitus puhelimen koodi jo käytössä.

Pyysin lähettämään tunnukset sähköpostiin.
    Ilmoitus sinua ei tunnisteta käyttäjäksi.

4 kerralla onnistui avautumaan oikea sivu.pyyntö lähetä e-mail osoitteeseen 2 kertaa.Ja Ok.
    Sen jälkeen sivu ohjautui Japanilaisille tai Kiinalaisille sivuille.

Eikä ole sähköpostissa näkynyt tunnuksia.

Ja kun Nokian sivut toimii todella hitaasti GPRS yhteydellä.
    Niin vois vaikka kiroilla palvelua.

Tuskimpa sivuilla on mitään kunnollista palvelua kun sivutkin toimii miten sattuu.

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Kokeile parin päivän päästä uusix... En meinaan päässyt sisään tilasin salasanat ja käyttikset ja kaikki oli oikein. Mut ei kuitenkaan päästäny sisään... Vielläkään en tiedä miksi...

3. El Pastor

Tykkäykset:
    0
    Tämä edelleenkin tuntuu olevan ongelma. Itselläni ongelma ratkesi niin, että soitin jonnekkin club-numeroon, Carelinen numerostakin sen varmaan saa. Itsellä ongelma oli, että yksi käyttärini kirjaimista oli iso, ja Nokian ohjelma päivityksien jälkeen oli tunnistus tullut sen verran tarkaksi, ettei se päästänyt minua enää sisään. Silti vaikka nyt pääsen kirjautumaan sisään, ei sivustot silti tunnu toimivan moitteetta. Samoja vikoja se muuten minulle herjasi, eli juuri "imei on jo rekisteröity" ja "käyttäjää ei löydy" ymsyms.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla toimii normaalisti. Ei mitään vikaa. Joskus toisin oli, kun yritin rekisteröidä samaa puhelinta toista kertaa ja ihmettelin miksei onnistu, mutta silloin vika oli mun.

5. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun sisään on päästy niin voin sanoa että arvaus osui nappiin.

Alku teksti:
    Club Nokia ylpeänä esittelee kolme uutta osiota.

Voi sanoa että kerrassaan surkeata

Vitsit jatkuu:
    Muista kertoa myös kavereillesi, mistä kaikki tämä hauska löytyy!

Vinkeistä löytyy m.m
    Miten saa puhelimen numeron näkyville.

Johan se täytyy kaivaa rekisteröinti vaiheessa.

Sivut toimivat hitaasti ja välillä tippuu eri kielellä oleville sivuille
    7650:lle ei löydy mitään.j.n.e

Nokialla on kyllä todella huonot sivujen tekijät.

Onko joku löytänyt jotain myönteistä??

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Koska Nokian Clubi-sivut oisivat toimineen hyvin? Itselläni on vain sieltä huonoja kokemuksia.

7. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On tosiaan aika köyhä palvelu siihen nähden miten paljon Nokia sitä "rummuttaa" eli kehottaa käymään vähän joka välissä. Ettei olisi niin, että pomot ovat nähneet vain PowerPointit ja itsekään käyneet siellä, kun eivät tajua mitä oikein mainostavat?

Kävin taannoin katsomassa josko sitten olisi 7650:lle jotain hauskaa ja hyödyllistä, mutta hirveä tappelu ylipäätään rekisteröitymisen onnistumiseksi tai sisäänkirjautumiseksi oli kyllä täysin hukkaan heitettyä aikaa. Ei löytynyt mitään kiinnostavaa tai sitten en ole sivujen kohderyhmää. Kovasti sitä kuitenkin 7650:n mukana tulleessa lappusessa mainostettiin.

Samoiten olen tehnyt monien muiden mallien kanssa eikä se ennen ainakaan ihmeellisempi ollut.

t. tero

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Varsinkin tuo Club Nokian krediittisysteemi on jostain syvältä.

Tekisivät mielummin soppareita operaattorien kanssa, että palveluja voi käyttää puhelinlaskuun. Tosin idea palvelujen myynnissä krediiteillä taitaa nimenomaan olla kilpailu operaattoreja vastaan ilman välikäsiä.

9. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Rekisteroinnin kanssa minulla ei ole ollut ongelmia, mutta muuten sivut on todella surkeasti toteutettu enka ole ikina loytanyt sielta mitaan jarkevaa.

Taytyy tosin muistaa, etta ClubNokian kehitystyota haittaa se, etta Nokia on ollut toituvasti Club Nokian kanssa napit vastakkain mm. Vodafonen ja Hutchisonin kanssa. Operaattorit eivat mielellaan nae Nokian tunkevan heidan toimialueelle.

10. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitä merkitystä tällä on asiakkaan ja loppukäyttäjän kannalta? Ainahan selityksiä löytyy. Tavallisin taitaa olla "ei oo rahaa".

Club Nokian retuperäisestä tilasta huolimatta sitä hehkutetaan puhelimien mukana tuleissa lappusissa, Nokian www-sivuilla ja monissa muissa yhteyksissä. Tässä minusta markkinoitu ja itse palvelu eivät ole samalla tasolla.

t. tero

11. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei yhtaan mitaan. Olen kuitenkin ymmartanyt, etta taman foorumin tarkoituksena on pohtia asioita hieman pintaa syvemmalta.

Olen taysin samaa mielta.

12. kinginkalteri

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone
    ei niistä sivuista ole mitään hyötyä.

Jaa tämä viestiketju