1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E90 ja muut GPS softat autokäyttöön

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja jwd, 12/11/10.

1. jwd

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG G3 32gb
    Olen uusi ja en tiennyt mihin oikein kirjoittaa asiasta mutta siis. Hommasin E90 käytettynä mutta nyt se ei ole ulottuvillani ja mietin sitä että saisko ton nykyisen navin korvattua tolla kännyllä ja telineellä. Noita softia etsiessä löyty Navigonin tekele ja ainaki lupaavalta näyttäis. Osaako joku sanoo että tukeeko tuo sitä sisäistä GPSsää ja toimiiko tuo sillä isolla näytöllä vai bugiiko pahasti? Onkos muita softia mitkä toimis sillä isolla näytöllä?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    E90 on aika vanha, eikä tuoreissa softissa välttämättä viimeisen päälle tuettu, mutta vilase mitä Sygic.com tarjoaa ja etsi foorumilta kommenteja, aikoinaan E90sta paljon juttua. Mutta jos sinulla on navigaattori, niin onko sijoitus riittävä vastine rahelle.

Halpa navigaattori on Nokia Kartat, taitaa olla jossain 10e luokkaa vuosi. tuo vanha ei ole mikään riemuvoittu, mutta ei paljoa maksakkaa, voisi ehkä toimia sen sinun oikean navikaattorin kaverina.

3. tapio525

tapio525

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG G4
    mä oon säästellyt tuota omaa E90:stä juuri tuon gps:n takia.
    mielestäni se nokian kartat on paljon parempi, tarkempi ja luotettavampi kun esim nykyisessä HTC:ssäni oleva google maps, joka tarvitsee dataliikennettä kokoajan toimiakseen (syö siis akkua nopeammin kun autolaturi lataa...)

ja luonnollisestihan se siis tukee sitä sisäistä gps:ää, siihenhän se on rakennettu ;)
    ainoa "bugi" on siinä, että jos lisenssiä ei maksa, kestää ohjelman käynnistyminen melkein 5min, ja akka ei opasta reittiä perille

Jaa tämä viestiketju