1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E90 ja GPS karttapalvelun huono toiminta.......

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kvarnbacken, 14/8/07.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. kvarnbacken

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt E90 karttapalvelua lähes päivittäin juhannuksesta alkaen, ja olen erittäin pettynyt tiekartan toimintaan. Aikaisemmin käytin autossamme ollutta alkuperäistä BMW navigaattoria ja kun se auto on myyty olen turvautunut Nokiaan. BMW navigaattori toimi kuin kassakaapin ovi. Se näytti AINA oikein ja valitsi AINA oikean ja nopeimman reitin. Koskaan ei tarvinnut miettiä sitä onko tämä nyt varmasti se paras reitti.

Mielestäni Nokia toimii huonosti. Ensinnäkin esim Helsinki-Jyväskylä välillä yhteys katkeilee erittäin usein, ja toiseksi lähes kaikilla reiteillä Nokia antaa nopeimmaksi reitiksi jotain aivan huuhaata. Valitsee hitaita pikkuteitä vaikka vieressä menee suuria teitä.

Sama tapahtuu koko ajan ajettaessa Helsinki-Vaasa reittiä. Ei mitään tolkkua laitteessa.

Helsingin keskustassa ajettaessa, Nokia väittää useassa paikassa että en aja tiellä, joten se ei näytä reittiä.

Olen asentanut Nokiaan uusimman ohjelmistoversion joten se ei voi olla syynä.

Onko kellää vastaavia kokemuksia ja onko karttapalveluun olemassa joku korjaus file jostain saatavilla.

Sääli että ei toimi kunnolla kun laite on muuten ok.

Kokemuksi please...

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju