1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E80

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja domino, 6/6/07.

1. domino

Tykkäykset:
    0
    Nokia tulee julkistamaan E80 puhelimen, se on varmasti selvää. Mutta tähän ketjuun voitaisiin koota tietoa että onko E90 puhelimen pikkuveli vai jotain muuta. On mielenkiintoista nähdä miten homma etenee. Nokia Corporation on varannut E80 tavaramerkin 19.6.2006 ja se on myönnetty 15.11.2006.

Itse en halua vielä ainakaan tilata E90 puhelinta, koska minua mietityttää juuri tämä 5h puheaika joka ei mielestäni ole tarpeeksi. 7-9h pitäisi olla saavutettavissa tuon tason puhelimella jotta se olisi täysiverinen työkalu. E61 saa riittää siihen asti. Se on kahden kommunikaattorin jälkeen ollut mielestäni paras puhelin ainakin minulle. Tai eihän sitä ikinä tiedä kun innostuu arvioita lukiessaan ja sitten se E90 tipahtaa kotiin ;) No, hauskaa tää on jokatapauksessa kun tekniikka vie miehiä :)

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Niin, tuo 7-9 tuntia käytännössä on mahdollista vain sijainnin ollessa tukiaseman vieressä ja puhelimella ei sitten tehdäkään yhtään mitään muuta kuin puheluja.

3. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    En kyllä sanoisi että jonkin tavaramerkin varaaminen vielä takaa minkään tuotteen julkistusta, ainakaan lyhyellä aikavälillä. Veikkaisin, että Nokialle on varattuna aikamoinen lista erilaisia tuotemerkkejä, joita ei välttämättä ikinä tulla näkemään tuotannossa, vaan jotka on vain "varmuuden vuoksi" varattu.

4. domino

Tykkäykset:
    0
    Niinno, ei niitä tuotemerkkejä huvikseen varata, koska niitä pitää kuitenkin käyttää. E90 kommunikaattoriketjun alussa on näitä samoja "Nokia lopettaa kommunikaattorien tekemisen" juttuja. Lähinnä järkevintä olisi postata mahdollinen tieto tänne spekuloinnin tai arvuuttamisen sijaan. Kyllä se sieltä kuitenkin tulee, vai lopettaako Nokia mallikehityksen aina silloin kun uusi malli ilmestyy. Pitäisi osata lukea ja tulkita historiaa niin on huomattavasti helpompaa luoda skenaarioita mitä seuraavaksi tulee ja mitä ei.

E80 puhelimesta on jo huhuttu ulospäinkin, vielä ei ole mitään kuvaa tms vuotanut.

5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Itse kävin tuohonaikoihin eräässä Nokian tuotetutkimuksessa, jossa ao. linkin tyyppistä tuotetta käyttäjätestattiin (tutkimuksessa vuoden vaitiolositoumus). Tuossa luurissa oli siis kosketusnäyttö kannessa ja qwerty-näppis sliderin alla. Silloinen testipuhelin ei ollut millään tavalla toimiva vaan pelkkä dummy. Ns. näppäinten painalluksien tuomat ruudun vaihtelut toteutettiin vaihtelemalla paperilappuja näytön edessä.
    Itse kuitenkin olen siitä päivästä lähtien odottanut tuota mallia kuin kuuta nousevaa.
    Tämän tiedon pohjalta Nokiakin on jo monta vuotta sitten jo kehitellyt kosketusnäytöllistä bisnesluuria.

http://blog.mobiles.co.uk/mobile-news/new-nokia-communicator/
    Linkin luuriahan aluksi arvuuteltiin uudeksi kommariksi, mutta itse veikkaisin tuota uudeksi pikku-kommariksi...

Jaa tämä viestiketju