1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E65 tilalle

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Sammen, 4/4/07.

1. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikä NOKIA puhelin olis hyvä E65sen tilalle?
    Käytän erittäin vähän wlannia, ja kamera noin 5kertaa kuukaudessa.
    Puhun noin tunnin joka päivä.

Kiitos etukäteen

2. slayer666

slayer666

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 4 ja Sonera
    miksi haluat vaihtaa E65:n tilalle jonkun??? eikö se ookkaan hyvä =)

3. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On se hyvä mutta pitäisi saada teline joka menee autosarjaan ja tälle ei ole telinettä :(

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis tarvitset 3G E sarjalaisen jossa WLAN, keskinkertainen kamera, ja johon autoteline jossa pohjaliitin, niin ei taida jäädä kuin E70.

5. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En oikestaan tavtise Wlan

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mutta 3G ja s60 pitää olla? sitten jää E50, mutta ei ole 3G.

6110n,ei vielä saatavilla, eikä E sarjalainen.

Tosin jutussasi ei selvinnyt miksi pitää teline olla, joten oletin että pohjaliitin pitäisi olla, muita telineitä liki joka koneeseen löytyy. Ja tarvikepuolella löytyy myös telineratkaisuja, esim sitä varten että PopPort piuhan saa kiinni.

S40 koneita kameralla ja 3G löytyy, kannattaa ehkä mennä oman kauppiaan luokse ja selvitellä asia.

7. Legend82

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Wave S8500
    Heh... kieltämättä itselläkin kyseinen otsake aiheutti hilpeyttä. Kas kun ei puhuta siitä, että pitäisi N95:n tilalle saada uusi luuri. :D No joo, ymmärrettäväähän se on, että jos ei ole saatava tiettyyn malliin autosarjaa, niin silloin pitää ostaa joku muu malli.

(Vaikka meneehän tämä minusta höpöksi vähän, kun itse tosiaan olen vaihtanut aina luuria, kun se on alkanut olemaan vanha, kulunut tai edes hieman epätoimintoinen, ja nykyinen luurini taitaa olla viides luuri minulla ikinä -- ja aloitin kännyköiden oston heti, kun se Nokia-buumi alkoi. Tuossa eräässä toisessa ketjussa, jossa kysyttiin kuinka monta luuria on omistanut, monikin vastasi, että yli 20. Sehän tarkoittaa siis sitä, että periaatteessa moni ostelee luurin ja parin kuukauden päästä ajattelee, että "Hitto, mä tarvin uuden luurin, kun en jaksa enää tällä tämän enempää" jne. jne. Muistan kun aikoinaan lukiossa joku filosofi kävi pitämässä meille puhuttelun siitä kuinka typerää on, että me nuoriso tuhlaamme rahaa johonkin niin turhaan kun kännykällä puhumiseen -- kun voi asian hoitaa livenäkin tms. No minusta tämä oli hieman vanhahtava näkökanta, mutta sen sijaan tuntuu kyllä siltä, että pitäisi pitää luento siitä onko se sitten järkevää, että esim. ostelee kännyköitä sitä tahtia, että niitä kertyy useampikin per vuosi. Pahoittelen OT:tä ja pientä avautumista.)

8. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    :)

9. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sitä ajattelin ittekin jos E50 on se seuraava puhelin saa nyt katsoa,E65 on hyvä mutta kun tulee niin paljon istuttu autossa niin olis mukavaa käyttää sitä sarjaa minkä minulla on siinä

10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En tiedä mikä sarja sinulla, mutta moni sarja pelaa kyllä ilman mallikohtaista telinettä, piuhaa voi joutua tosin tökkiin, jos ei langatonta tukea.

11. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulla on se 9210 vanha sarja mihin olen vaihtanut piuhan.

Onko vielä vaihtoehtoja?

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No onko se "kunnon" teline välttämätön, vai käykö ne yleistelineet? esim. tarviiko siihen autosarjaan kytkeytyä kuinka usein päivässä?

13. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Liitän sen noin 5 kertaa päivässä

Jaa tämä viestiketju