1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E61i tai peräti E90? (+Elisa kytky)

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja IHT, 16/8/07.

1. IHT

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut E61i tai E90 hankintaa. Etsin puhelinta joka olisi hyvä työkalu auttamaan ylläpitämään järjestystä jokapäiväisessä elämässäni. Olen lukenut netistä (täältä ja muualta) sen minkä olen ehtinyt näistä puhelimista.

Molemmat puhelimet täyttävät tarpeeni mutta haluan kuulla muiden mielipiteitä/kokemuksia.

Iso eroavaisuus jonka olen huomannut on se että E90 puhelimessa näyttää olevan selkeästi nopeampi mobiiliyhteys. Minua huolestuttaa se että E61i voi kohtapuolin olla vanha. Onko käytännössä eroa jos on 3G tai HSDPA yhteys (netti- ja TV käytössä)? Pitäisikö tämä olla ratkaiseva tekijä?

Muuta missä E90 on parempi:

• Uudempi Bluetooth
    • Uudempi Symbian OS- järjestelmä.
    • Näyttö
    • Näppäimistö (makuasia?)

OK, voisin jatkaa vielä pitempään mutta kysymys kuuluu että onko E90- investoinnin arvoinen? Tarkoitus olisi ostaa Elisan kautta. Onko se ongelma jos puhelimet ovat SIM-lukittuja? Minulle se ei ole ongelma jos se ei vaikuta puhelimen toimintaan.

Lopuksi, onko totta mitä on puhuttu että E90-puhelimessa on ongelmia (esim. näppäimistö osuu näyttöön)? Tai että E61i puhelimessa voi kuulla säröjä.

Olisin valmis investoimaan E90 puhelimeen, jos se on sen arvoinen. Sitä ei ole kuitenkaan kauheasti kehuttu täällä...

LISÄYS:
    Unohdin mainita että matkustan aika paljon Hesan ja Lahden. Tarkoitus olisi käyttää puhelinta näiden matkojen aikana. Onko se ongelma jos on liikkeellä, surffailee tai kirjoittelee s-postia? Elisan kattavuus Hesan ja Lahden välillä näyttää olevan ihan OK.

Jaa tämä viestiketju