1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E61i herjaa koko ajan "väärä salasana..."

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja BorgPro, 18/9/07.

1. BorgPro

Tykkäykset:
    0
    Olen omistanut Nokia E61i:n kaksi kuukautta. Värkki on toiminut mainiosti, mutta viime aikoina näytölle on alkanut kilahtaa herja "väärä salasana. vaihda salasana kohdassa profiilit-käyttäjätiedot-salasana". En kuitenkaan löydä puhelimesta ko. valikkoa lainkaan. Tämä ongelma liittyy ilmeisesti jotenkin kotini langattomaan lähiverkkoon ja puhelimen wlaniin, koska muualla puhelin ei herjaa. Minulla oli langaton lähiverkko hommatessani puhelimen, mutta ensimmäisen 6 viikon aikana kyseisiä herjoja ei puhelimen näytöllä näkynyt. Pari viikkoa sitten tämä piipityssouvi alkoi. Olen myös buutannut puhelimen, mutta ei auta.

Puhelin toimii kyllä muuten hyvin, mutta aika ajoin se piipittää ja herja ilmestyy ruutuun. Onko jollakulla tietoa, miten ongelman saisi poistettua vai pitääkö kaivaa vanha 6100 kaapista ja jättää älypuhelimet älykkäille?

2. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    Heitän ihan hatusta, että voisiko kyse olla automaattisesta synkronoinnista? Eli kotona on bt-palikalla varustettu kone, jossa on PC Suiten synkronointi päällä ja puhelimen päässä on synkronointiasetukset jotenkin sekaisin.

Jaa tämä viestiketju