1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia e61 ja Logitech Freepulse Wireless

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jones123, 18/12/06.

1. jones123

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaan toimiiko otsikon yhdistelmä ILMAN Logitechin mukana tulevaa BT mokkulaa ?

Tahtoo päästä kaikenmaailman piuhoista eroon....

Logitech tuki ei osannut neuvoa ja Verkkokaupan tuki ei sanonut juuta eikä jaata, vaikka pyysin, että testaisivat.

2. Touho..

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Htc one dual sim
    Olisko tästä apua?

3. jones123

Tykkäykset:
    0
    Saman olen itse lukenut ja kuullut Logitechin tuesta, että Verkkokaupasta, mutta ei tuossa vastausta ole.

Ei tarvitsisi kuin jonkun kokeilla, niin sillä se selviäisi.

4. TearTox

Tykkäykset:
    0
    Itseäni taas mietityttää Logitechin Wireless Headphones for MP3 -kuulokkeiden toimivuutta 3250 puhelimen kanssa.. Voiko ne parittaa?
    Kuulokkeet on mulla jo, mut puhelinta ei..

Mielestäni kuulokkeet(wireless headphones for mp3) käyttävät tuota A2DP profiilia ja 3250 on mielestäni kykenevä tuohon A2DP systeemiin..

Nokia E61:ssa on Bluetooth versio: 1.2
    Ja nuo kuulokkeet käyttävät bluetooth versiota: 2.0
    Nuo voivat olla taaksepäin yhteensopivat..

Noihin kysymyksiin olisi mukava saada selvyys...

Edit:
    Kummallista, mun kuuluu noista kuulokkeista oikeeltapuolelta välil jotain keskiääniä eikä vasemmalta ollenkaan niitä, muut äänet toistuu molemmissa.
    Äänet kuuluu tietokoneelta toisilla kuulokkeilla kuunneltaessa molemmista kuulokkeista.. :eek:

Edit2:
    En itse onnistunu saamaan puhelimesta musiikkia kuulumaan kuulokkeiden kautta. Paritus kyllä onnistuu, mut äänet kuuluu silti puhelimesta. Puhelimen ohjeissa lukee että pitäisi painaa valinnat/muodosta yhteys kuulokkeiden kohdalla, mutta mulla ei sellasta vaihtoehtoo ainakaan ole.. :eek:

Jaa tämä viestiketju