1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia e61+BT+PC suite+saunalahti internet yhteys

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja =Henkkis=®, 22/9/06.

1. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Elikkäs ongelmana on kun koitan yhdistää tietokonetta internettiin puhelimen kautta, tulee ilmotus Error 734: The PPP link control protocol was terminated. Tulee siinä vaiheessa kun konetta "rekisteräidään" nettiin. Olen kattonu kaikki asetukset läpi, poistanut ajureita, asentanut kaikki uudelleen. Mikään ei auta, PC suite on uusin, puhelimen softa on uusin, multa loppuu keinot. Olen tehnyt kaikki mitä "more info" painikkeen alla on. Mikään ei ole auttanut. Puhelimen olen useaan kertaan buutannut. Ei ole auttanu.

Eli vinkkejä kaivataan.

2. CogNaC

Tykkäykset:
    8
    Onko tuo pcsuite välissä ehdottoman välttämätöntä? Kuitenkin homma menee bluetooth sarjaportti-yhteyden läpi, joten siihen luulisi kelpaavan standardi bt-modeemi,
    oikea soittonumero *99#
    ja AT-komentosarja. +cgdcont=1,"IP","internet.saunalahti"
    Muuta ei tarvitse.

Jokseenkin siis tähän tapaan pl. heidän omat sävellykset(tunnukset, dns).
    http://www.wapd.de/84.0.html?PHPSESSID=2a3f9006fc3b20a42423cb6b95e0f2ae

Jos jostain ihmeen ja kumman syystä bt-modeemi puuttuu/ei toimi vaikka bt on muuten asennettu, niin silloin ajurin saa nokian sivuilta.
    http://www.europe.nokia.com/A4151191

---

Itse käytän reissussa E61+BT+IBM T41+Debian-yhdistelmää, eikä systeemiin ole tarvinnut tehdä vuosiin muutoksia(pl. bt-osoitteet) oli puhelimena 6310, ngage tai E61.

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Juu nyt toimii netti kiitoksia!

4. ozoni

Tykkäykset:
    0
    Ohjeet auttoivat täälläkin. Kiitoksia!

5. CogNaC

Tykkäykset:
    8
    Pistetään vielä tämmönen lisäys. Tuota AT-komentosarjaa ei tarvitse jos puhelimen asetuksista löytyy kohta "modeemi" (esim E61), jonne voi määritellä suoraan oikean APN:n.

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei tarvitse, mutta jos käyttää useampia puhelimia niin on kätevämpää laittaa se AT-komento modeemiasetuksiin.

Jaa tämä viestiketju