1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia E52 + sähköposti + suojakoodi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sk1, 5/8/10.

1. sk1

Tykkäykset:
    0
    Konffasin tänään työsähköpostini (Microsoft Exchange) puhelimeeni. Konffauksen yhteydessä puhelin halusi oletussuojakoodin 12345 vaihdettavaksi. Vaihdoin sen. Sähköposti alkoi toimia ja sykronointi pelasi niin kuin sen määrittelinkin.

Mutta mutta, tämän sähköpostikonffauksen jälkeen tapahtui kummia. Kun puhelin on ollut käyttämättömänä 10 minuuttia, se menee lukkoon. Joudun siis ensin avaamaan näppäinlukon ja sitten purkamaan lukituksen suojakoodilla. Mitä ihmettä? Jopas meni puhelimen käyttö hankalaksi!

Löysin menusta paikan, jossa noin teoriassa suojakoodin voi ottaa pois käytöstä. Mutta kun yritän niin tehdä, saan virheilmoituksen että lukitusta ei voi purkaa. Aikarajaakaan en pysty muuttamaan pidemmäksi kuin 10 min.

Johtuuko tämä kaikki tuosta sähköpostiliittymästä vai menikö puhelinparka jotenkin solmuun? Olisiko jollakin kokemuksia/neuvoja miten pääsen moisesta suojakoodin kyselystä eroon???

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Valikosta suojaus - Puhelin ja Sim-kortti, ota Puhelimen automaattinen lukitus pois päältä.

3. sk1

Tykkäykset:
    0
    No sitäpä juuri minä olen yrittänyt tehdä, mutta saan vastaani punaisella huutomerkillä varustetun tekstin: Puhelimen lukitusta ei voi avata

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Aika hassua, mulla on duunimailit samassa kapulassa ja MFe, hyvin saan lukitukset pois.

5. sk1

Tykkäykset:
    0
    Noh, selvisihän tämäkin. Kyseessä ei ollutkaan puhelimen kummallisuus, vaan firman tietoturvasäännökset. Elikkäs käsky suojakoodin kyselystä ja maksimiaikaraja 10 min ilman lukitusta tulee Exchange Serveriltä, kun yhteyden konffaa päälle. Ja sitähän ei sitten ohiteta, ei sitten millään. Huokaus!

Jaa tämä viestiketju