Nokia C5-00.2 lataustaso heittelee

Keskustelu osiossa 'Puhelinklinikka', aloittaja needle_ned, 20/2/17.

1. needle_ned

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia C5-00
    Nokia C5-00.02 on jo muutaman vuoden ajan näyttänyt toisinaan akun lataustason liian matalaksi. Mikäli käyttöä on jatkanut varoituksesta huolimatta, akku on kestänyt vielä pitkään ja toisinaan puhelimen näyttämä lataustaso noussut esim. puhelun jälkeen. Tänään puhelin kuitenkin ilmoitti heti latauksen jälkeen soitetun puhelun alussa, että akku vaatisi latausta, joten nyt lienee aika laittaa joko akku tai koko puhelin vaihtoon.

Puhelin on jo iäkäs, ostettu 01-2011 (6v), tosin vaihdettu Nokian huollossa 04-2013 toiseen pikkuvikaiseen. Akku on Insmatin BL-5CT 850mAh tarvikeakku, ostettu 02-2013 (4v).

Miltä kuulostaa, onkohan vika akussa vai puhelimessa? Akun olen aina antanut tyhjentyä varoitusmerkkiin saakka, ja sitten ladannut sen kerralla täyteen.

2. Eehoo

Eehoo Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    68   0   0

Tykkäykset:
    369
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Vaihda akku !

3. needle_ned

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia C5-00
    Hmm. Voisihan tuota vielä kokeilla, kun muuten ei ole tarvetta uudelle puhelimelle. Itse tosin näppituntumalta luulen, että vika on puhelimessa.

Edit: Tällainen akku tuli sitten tilattua, katsotaan ratkeaako ongelma sillä.

Digishop.fi | Nokia BL-5CT yhteensopiva akku 1200 mAh | 12,95€

Viimeksi muokattu: 21/2/17
  4. needle_ned

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia C5-00
    Näillä näkymin vaikuttaa siltä, että ongelma ratkesi uuden akun myötä. Kiitoksia neuvosta, itse luulin vian olevan puhelimessa.

Jaa tämä viestiketju