1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia BT Stereo kuulokkeet.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ManGo2004, 15/10/07.

1. ManGo2004

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N9 ja HTC HD7
    Olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia ihmisillä on Nokian BT stereo kuulokkeista.

Itse olen ollut tosi tyytyväinen BH-604 kuulokkeisiin, mukavat päässä, ääni on tosi hyvä. Ja toiminta-/kuunteluaikaa on riittävästi.

2. hiipivahalkopino

Tykkäykset:
    0
    Nokian bh-501 kuulokkeet löytyy; ei mitkään hifit, mutta riittävät meikäläiselle. Täyttä hintaa en moisista maksaisi.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Vaikka vähän aiheen ohi meneekin niin kuunteleeko joku oikeasti Nokian laitteilla musiikkia? Ainakin oletussoittimella jokaisen biisin alussa kuuluu ärsyttävän voimakas napsahdus ja biisin alkuosasta menee hetki hukkaan em. ääniefektin takia. Ongelma on todettu useammassakin Nokian älypuhelimessa, joten yksilöviasta ei voi olla kysymys. Oggplaylla ongelman sentään sai eliminoitua N70:ssä, katsotaan onnistuuko S60 v3 -laitteissa.

Vähän harmittaa näiden "multimedialaitteiden" mainostus kun edes perusasiat eivät ole kunnossa.

4. simma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    34
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gt
    Ohi aiheen edelleen mutta ei ainakaan N93, E61i ja 6125ssa kuulu mitään napsahduksia tai muuta vastaavia. Eli, kyllä Nokialaisilla kuuntelen musiikkia :)

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ja kuulo on tarkastettu viimeksi? :)

Mulla taas vertailukohtana kaksi N70:stä, N80, E65...

6. simma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    34
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gt
    Viimeksi 2004 työpaikan terveysasemalla :D

Voisikohan napsuminen ym. liittyä mp3sen pakkausmetodiin: ABR, VBR, CBR?

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    CBR:llä minun MP3:set on pakattu. En tiedä sitten jos muuntaisi ne PC-Suitella AAC-muotoon tykkäisikö nokialainen enemmän.

8. lehtiss

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ajatellut hankkia tuon nokian uusimman bh-503. http://europe.nokia.com/A4487162 Tulee varmaan jouluksi markkinoille ja hinta varmaankin siinä 100e luokkaa.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    HS-12W kun taitaa olla pudonnut valikoimista, onko kukaan löytänyt jotain järkevää radiollista BT HFää, muistelen että SEllä oli, mutta ei taida enään olla silläkään.

Edit:
    BH-903 korvaa sen, verkkokauppa.com
    Ei saatavuus arviota siellä, julkistuksen yhteydessä taidettiin puhua loppuvuotta.

10. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Himottaisi ostaa nuo BH-604-luurit, kun nyt näyttää lähtevän jo alle satasella. mitä olen kokemuksia kuullut ja nokia lupaillut, olisi tässä aikas lailla passeli vaihtoehto kuulokkeille.

Pitää nyt katsoa jos sattuisin nuo ostamaan, niin voisin laittaa myös henkilökohtaisia kokemuksia.

11. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miten FM-radion kuuntelu puhelimen kautta onnistuu BT-stereokuulokkeilla?
    Mahdollistaako softa (esim N95) että vaikka johdolliset kuulokkeet on kiinni antennina, niin ääni tulee vain taija BT-kuulokkeista?

12. webbimato

Tykkäykset:
    5
    Ainakaan ilman säätöä en ole saanut toimimaan fm-lähetintä ja BT-handsfreetä, joten epäilenpä ettei tuo ole ihan helposti mahdollista. Paitsi jos en ole huomannut jotain olennaista. Autossa tulee aika usein soiteltua hevit kännykästä fm-lähettimen kautta autostereoihin. Mutta eipä onnistu enää bt-hf:n käyttö. Ääni tulee auton kaiuttimista.. aika vekkuli tapa hoitaa puhelu :)

Jollain tapaa puhelimelle pitäisi pystyä kertomaan mihin tarkoitukseen eri laitteet (3,5mm plugi & BT-hf) on tarkoitettu. hf-puhumiseen ja kuulokeliitäntä musiikkiin. Tuskin on ihan push-the-button juttuja?

13. Harald Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC / Elisa
    Kyllä N95 ainakin alkaa herjaamaan langallista kuuloketta jos stereo- bluetoothiin sen yhdistää. En tiedä onko missään puhelimessa radiolle antennia sisäänrakennettuna. Itellä käytössä SE:n HBH-DS970 ja kyllä täytyy sanoa että musiikkitouhuissa Nokialla on vielä tehtävää...

14. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika onneton suunitteluvirhe sitten taas, jos noin on. Mulle heti ensimmäisenä tulee mieleen tuollainen kysymys kun ajattelen BT stereo-kuulokkeita, niin miksei Nokian suunittelijoille? Höh :(

Niin pitäisi esim. N95:n kysyä kuin kuulokeliitäntään laittaa kuulokkeet, että
    a) Muut kuulokkeet
    b) TV-kaapeli
    c) Musiikkiteline
    d) FM-antenni
    e) Pelkkä mikrofoni
    ....jne.

Sitten FM-radio voisi valinnalla d) kuulua BT-stereokuulokkeiden tai puhelimen kaiuttimien kautta, ja valinnalla a) sekä BT-hf:n että kuulokkeiden kautta, kaverille kans.

Harald: No voitko N95:lla kuunnella FM-radiota BT-hf:n kautta, kun laitat sitten vaikka johdollisen kuulokkeen roikkumaan N95:n pistokkeesta? (tai vaikka vaan pätkän) Jos voi, niin kuuluuko se sitten myös niistä johto-kuulokkeista samaan aikaan?

15. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei vastausta edelliseen, joten uusin kysymyksen.

Voiko BT-stereo-kuulokkeilla kuunnella FM-radiota ollenkaan, esim N95:ssa?

16. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voisko joku jolla bt st. kuulokkeet kokeilla em. asiaa?
    Nokia care-linekin tuntuu olevan niin hidas vastaamaan (no vasta vajaa viikko)

17. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En ole hiljan juuri tuolla kokoonpanolla kokeillut (*, mutta taitaa kyllä edelleen johdon kytkeminen ajaa aina BThf:än ohi.

(* enkä juuri ko. mallilla eri johto vaihtoehdoilla.

18. hese

Tykkäykset:
    0
    Nokia E90:llä en ole onnistunut kuuntelemaan radiota bluetooth-kuulokkeiden kautta, vaikka olen yrittänyt kytkeä langalliset kuulokkeet vain antenniksi. Itse en ainakaan ole löytänyt mitään keinoa saada ääni kuulumaan BT:n kautta lankakuulokkeiden sijaan.

19. handshake

handshake

Tykkäykset:
    1
    Eikö tosiaan ole olemassa muunlaisia kuin noita niskan taakse meneviä sankoja?! Olis kiva tietää kuka valopää on noi keksiny... Heittää takin päälleen niin samalla lähtee kyllä kuulokkeet päästä ja ovat muutenkin epämukavat. Puhumattakaan jos vaikka penkkiä tekis salilla! :D

20. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No onpa perseestä tuokin omituisuus sitten.
    Jää mulla sitten BH-604 kauppaan, kun ei voi fm-radion kanssa käyttää.
    Kiitos vastanneille/kokeilleille.

Bugi sanoisin, vai onko jonkun mielestä feature?

Jaa tämä viestiketju