1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia bluetooth Ck-7W kokemuksia: äänenlaatu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja late02, 2/3/05.

1. late02

Tykkäykset:
    0
    Puhelin 6310i ja otsikonmukainen bluetooth yhteys: muuten toimii, mutta ääni on huono, jotenkin säröilevä (sarja on siis ihka uusi). Ei ole asennettu metallin sisään, vaikkakin on lähellä runkoa. Miten muilla on toiminut? Entinen cark-91 johtoyhteydellä oli ok, äänenlaadussa ei merkittäviä ongelmia.

Itse mietin, etttä olisiko jossain huono liitos tai jopa kaiutin sökö? Vai onko vain ominaisuus?

2. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
    Ei täällä juuri kukaan omista autosarjaa...
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?p=513010#513010

Pistää minutkin miettimään kannattaako edes hommata jos äänikin on huono. Arvuuta meneekö takuisiin?

3. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Kai noita on käytössä, myös täällä olevilla käsittääkseni.

Minulla ääni on hyvä, ei särise. Asensin vain mikin eri kohtaan kuin entisessä cark-91 sarjassa, niin vastapuolelle kuuluva ääni välillä kovemmassa vahdissa hiljaisempi tai meluisempi auton melusta johtuen. Mutta tuo on helposti korjattavissa kun vain saa joku kerta aikaiseksi siirtää mikkiä.
    Muutoinkin olen ollut tyytyväinen sarjan toimintaan. Bluetooth tässä tulee oikeuksiinsa erinomaisesti, kun ei tarvitse aina kikkailla puhelinta taskusta kiinni autotelineeseen/-sarjaan vaan yhdistyy toimivan eleettömästi omia aikojaan hf:ään. Myös kaikki käyttämäni bt-puhelimet on toimineet yhtä hyvin yhteen, mukaanlukien 6310i ja motot ja erkit.

Jaa tämä viestiketju