1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia asiakastuki kokemukset

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tsbmw, 11/2/07.

  1. tsbmw

    Liittynyt:
    22/9/06
    Viestit:
    146
    Tykkäykset:
    1
    Vilkaisin saldon ja huomasin yli 6€ puhelun???
    KAPPAS NOKIA ASIKASTUKI - enkä olisi soittanut jos olisi ollut ilmoitus maksullisuudesta.
    (Soitin kun Soneran Nokian tukipiste neuvoi.)
    Jälkikäteen Nokian sivuilta tarkistin - ja onhan se maksullinen.
    EIKÖ HINTA PIDÄ KERTOA PUHELUN ALUSSA?

    Ja vastine oli - ei apua: "Vikaa joko puhelimessa tai muistikortissa..." :) (takuulla oikea vastaus).
    Kuitenkin "vika" on mm. tällä forumilla listattu:
    http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=31567

    MITÄ MUILLA KOKEMUKSIA? OLETTEKO SAANEET APUA?
     
  2. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Ei tarvitse. Se koska puhelun alussa tulee ilmoitus maksullisesta numerosta, menee raja jossain euromäärässä (eli paljonko puhelu maksaa per min). Tätä rajaa en nyt muista, mutta tuo Nokian palvelunumeron hinta on kuitenkin tätä rajaa alempi.
     
  3. yepp

    yepp Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    30/10/03
    Viestit:
    1996
    Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Tuossa suora lainaus nokia.fi, ei minun mielestä nyt niin vaikeasti ymmärrettävää tekstiä.
     
  4. tsbmw

    Liittynyt:
    22/9/06
    Viestit:
    146
    Tykkäykset:
    1
    Offtopiccia

    (Huomannut monien yritysten ja valtion laitosten puhelujen hulvattoman hinnan - usein 010- alkuisia.)
    Miksi hintaa ei kerrota? Saako kuka tahansa laillisen "huomaamattoman rahankeruunumeron"? Tuon täytyy olla tasa-arvoperiaatteella mahdollista jokaiselle - MISTÄ?

    Ymmärettävää tekstiä NOKIAN SIVUILTA, mutta voihan siihen numeroon soittaa muutakin kautta saamallaan numerolla - vai oletetaanko jokaisen asiakkaan ensin käyvän ko. yrityksen sivuilla?
     
  5. Seb

    Liittynyt:
    16/1/05
    Viestit:
    139
    Tykkäykset:
    0
    Emme elä Amerikassa (onneksi)

    Kyllähän ne kaikki puhelut maksavat jotain eikä hintaa kerrota aina puhelun alussa. On hyvin todennäköistä, että asiakastukipuhelu maksaa enemmän kuin tavallinen puhelu.

    Mielestäni on ihan oikein, että tässä tapauksessa soittajan velvollisuus on ottaa selvää puhelunhinnasta.
     

Jaa tämä viestiketju