1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 9500 vs Sony Ericsson P910i -Kumpi parempi

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja DaCheap1, 9/1/05.

1. DaCheap1

DaCheap1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin, eli mielipiteitä ja perusteluja miksi jompikumpi on mielestäsi parempi. Itse aprikoin vielä näiden kahden välillä ja mietin kumpi olisi "jämäkämmän" tuntuinen.
    -Googlella kaan ei löytynyt kuin joitain venäjänkielisiä sivuja, joten mielipiteet ja perustelut olisivat tarpeen.

2. Pate

Pate Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    45
    Puhelinmalli:
    Xperia m5
    En ole päässyt vielä tuota 9500:sta hypistelemään,mutta 9210i:n ja P900:sen olen omistanut ja mielestäni, jos 9210i:ssä olisi ollut bt, niin se olisi mennen tullen päihittänyt P900:sen.

3. kimitys

Tykkäykset:
    0
    ei suoraa käyttö kokemusta mutta

kokeilin moneenkertaan SE:n eri versiota P800 jne olin ostaas sitä pitkään no ostin 9500:n kokeilematta en todellakaan oo tyytyväinen sen käyttikseen se on HIDAS tulee mieleen kaikki viimmesimmät SE: T610, T68.. sen jälkeen kun niissä on yli 250 yhteystietoo

no 9500 toimi hyvin kun iskin siihen 1700 yhteystietoo testin kannalta mutta sen ongelma on ohjelmat ja niiden avaus näytön päivitys kestää säälittävän kauan

toinen ongelma on kaikissa softissa jatkuva VALITSE HYVÄKSY jne kuittaus esim viestin lähetys tapahtuu 4-5 näppäimen kautta ja sama pätee lähestulkoon kaikkeen..kun kansi on auki

automaattista näppäinlukkoa en oo löytäny tuskin onkaan

koska soittelen paljon eri numeroihin nyt kin on n.570 yhteystietoo ja n. 3 numeroa per nimi +
    - erkissä oli hieno ominaisuus mitä en oo tästä löytäny. kun painoi numeroa n.2 sek niin se avas numeron alta yhteystietojen kohdan aakkosista
    - sama erkissä oli myös mahdollisuus valita helposti toinen numero samasta yhteysteidosta jos ekasta ei tavoittanu ketään.. no tässä 9500 alkaa sama haku rumba joka kerta uudestaan jollei kaveri satu olla toimistossa vaan autossa tai jne VOI V** joskus menee hermot

muistilappujen synkkaus ei toimi nokian ja outlookin välillä paskajuttu

en tiedä onko uudessa erkissä kunnon Office paketti mutta tää nokian lisenssi on ainakin mallia KYPÄRA JA KIVI .... ei kait kukaan enää käytä officen 97 tai vanhempaa uusisa tiedostoissa putoo n.½ tekstin ohjaus toiminnoista pois.. esim sarkaimet kuvat
    - ns. wordissä ei voi tehdä toisen dokumentin liittämistä jolloin esim tarpeen vaatiessa ei pysty tekeen nopeesti tarjousta tai muuta vastaavaa jonka sais faxata tai mailata...
    - no tuskin Gates tulee antaa uudempaa lisenssiä kunnes on nuijinu symbian kiven alle...

no sitten nokia edut
    - fax (en ikinä oo tarkistanu mutta eikat erkissä oo vakiona)
    - kunnon näppis (se uus erkki on mielestäni yhtä surkee käytettävä näppiken suhteen kuin noksun 6260 ... eli jos mulla olis 15 sormeen niin se vois olla se oikee.. :)
    - nokiaa voi käyttää kuin norm kannettavaa kun tekee teisostoja tai muistiin panoja (office rajoituksin)
    - noksulla voi soittaa (tietyin edellä mainituin rajoituksin) kansi kiinni ajossa "tietysti ilman HF ää" suhteellisen vaivattomasti Erkin ongelma ainakin R380s käytössä oli kosketusnäytön vaatima tarkkuus...

JOS NYT OSTAISIN NIIN OTTAISIN HP IPAQ 6*** jossa kamera sitä saa euroopan lentkentiltä noin 500 € hintaan ja 2V takuulla...

sen edut tukee officea täysin....ja siihen saa parhaiten softia eri tarkoituksiin koska windows CE on aika laajalle levinnyt

jos tekstis paljon painovirheitä niin kello on paljon ja lämpöä n.39 pikku-ukot alkaa kohta kurkkiin nurkkien takaa...

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: ei suoraa käyttö kokemusta mutta

Mielenkiintoinen mielipide, oli hauska lukea ja onnea lämmölle.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä kumpikin on tavallaan hyviä. Tikun kanssa tökkiminen ei tällä hermorakenteella ole kuitenkaan mun juttu. Siksi valitsin 9500n kunnon qwertyn vuoksi. Tai kommua käyttänyt lähes tulkoon aina,niin vaikea ajatella edes muita malleja. SE taas on hyvän kokoinen verrattuna Nokialaiseen. Makuasia ja vähän kuin vertais Kimi Räikköstä Janne Ahoseen,eli kumpikin hyviä,mutta eri sarjassa painivat.

6. DaCheap1

DaCheap1 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itseäkin mietityttää tuo tikku, voipi olla että olen liian palikka käyttämään sitä. :D Pitää kyllä vielä kokeilla sedän ostamaa kommua, että tuntuuko se oikealta... Ps. Onko Ruotsissa paljon halvemmat hinnat?

Jaa tämä viestiketju