1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 9500 dku-2 synkronointiongelmaa

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja marsupilami, 5/1/05.

1. marsupilami

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Noksu 6300, TeleFinland
    Hep,

Noksun kännyjen synkronoinnissa on näemmä ollut paljon ongelmia. Itselläni on ongelmaa nokian 9500 ja 5140:n synkronoinnissa, olen päivittänyt kaikki viimeisiimät päivitykset ja tietokoneen käyttiksenä on windows xp.

Synkronointi lähtee ikäänkuin liikkeelle, mutta lopussa heittää herjaa (9500):"SyncML Server Information: SyncML Server has encountered a problem and has aborted the syncronisation." Lisäksi pc suite pyytää: " Check client settings for the remote database and then restart syncronation" Kalenteriohjelmana on Outlook. Olen bootannut koneetta ja kännykkää vuorotellen sekä katsonut mahdolliset asetukset ristiin rastiin läpi. (5140) välillä datakaapeli ei löydä mitään ja välillä taas löytää, synkronoi satunnaisesti, ei viittis aina asennella uusia ajureita.

Kysynpä tässä nyt samaan hengenvetoon, että onko muuta sopivaa käytettävää synkronointiohjelmaa ja kalenteriohjelmaa kuin nämä "ainoat" outlook ja pcsuite - alkaa hieman kohta kypsyttää näiden kanssa tappelu. :(

2. jutamm

Tykkäykset:
    0
    Samaa ongelmaa esiintyy.
    Sen verran helpistä selvisi tuon SyncML:n käytöstä että jos käytät tunnuksia, niin ne pitää kirjoittaa sisään sekä PCsuiteen että puhelimeen. Tai ei kosketa kumpaankaan..

Itse en tehnyt mitään asetuksia siihen ja ekalla kerralla synkronointi onnistui hienosti. Nyt poistin puhelimesta kaikki osoitekortit ja aioin päivittää Outlookista uudet, korjatut kortit. No, eipä toimi enää mikään.

Oletko onnistunut synkron tekemään bluutuutilla. Itselläni 3comin palikka ja koneet löytää toisensa mutta PCsuiten yhteysmanageriin ei tuuttia ole huolittu.

3. nuuskamuikkunen

Tykkäykset:
    0
    PC suiten Synkka

Kalenteri ja Kontaktikannat pitää olla alle 400kB,
    jos yli, mitään tietoa ei siirry...
    Virheilmoituksena tulee, ettei yhteyttä saatu.

Jaa tämä viestiketju