1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 9300 automaattinen näppäinlukko?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sme, 22/9/05.

1. sme

Tykkäykset:
    1
    Mistähän mahtaa saada Nokia 9300 automaattisen näppäinlukon?
    Ärsyttää lähetellä vahingossa "taskutekstiviestejä"

Muokattu otsikko/Esa: "9300" -> "9300 automaattinen näppäinlukko?"

2. Miqqo

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    -
    Re: Nokia 9300

Opettele laittamaan näppäinlukko manuaalisesti päälle, niin ei tarvitse mitään automaattisia näppäinlukkoja.

3. j4k3

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S 64Gb
    No nyt vois melkein tässä samassa topicissa kysyä ku en löytäny searchilla enkä viittiny uutta topiccia laittaa eli: onko 9300:n mitä soittimia tarjolla realplayerin lisäksi ?

4. nolifer

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4 32GB | Sonera
    Mulla ainakin toi puhelinpuoli kokoajan näppäinlukko päällä ja käytän tuota luuria aina tieturipuolelta. Ei ole ongelmia näppäinlukon kanssa :)

5. lartsi

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva...
    ainoa vaihtoehto on laittaa puhelimen suojakoodi-kysely päälle. sehän toimii samalla näppäinlukkona.. Pitää tietysti jaksaa näpytellä aina 5-numeroinen koodi sisään. Pysyy kylläkin varmasti lukossa;)

6. hlehtine

Tykkäykset:
    0
    Kysytäänpäs uudelleen näin about puolentoista vuoden jälkeen (viimeisin kirjoitus tässä topikissa) että _eikö edelleenkään ole olemassa automaattisesti käynnistyvää S80 -softaa joka lukitsisi 9300i:n ulkoisen näppiksen_ vaikkapa minuutin "käyttämättömyyden" jälkeen?

S60 -luureihin noita löytyy pilvin pimein (useampi vaikkapa avattavaan E70:een joka itselläkin on), mutta Googlella en tuommoista vastaavaa softaa löytänyt S80:een vaikka miten yritin.. en varmaan vaan osaa.. :)

------------

Tämä olisi erittäin tarpeellinen eräälle tutulle joka tuollaisen luurin on nyt hankkinut ja vuosien varrella tottunut tuollaiseen toimintoon että asiasta ei tarvitse pitää huolta (ihmetteleekin että kyseessä on uusi ns. "älypuhelin" ja tämmöistä simppeliä toimintoa ei ole.. :) )

Olen lukenut aikaisemmat viestit ja tarjotut ratkaisumallit heh, mutta ajatus on että hänen ei nyt tosiaan tarvitsisi opetella sitä erikseen lukitsemaan tai laittaa sitä lukkoa päälle jossa pitää aina naputella koodeja avatessa... eli jos ei nyt tarjota näitä jo olleita ratkaisuja.. ;) Hänellä on nyt ko. laitteessa muutenkin ihan tarpeeksi opeteltavaa...

Eli onko tuollaista missään vai ei? Saisi sitten lopettaa tämän hakemisen jos semmoista ei vaan tosiaan löydy mistään (joka tuntuu kyllä aivan käsittämättömältä)..

Saa maksaa rahaa, aika paljonkin jos vaan toimiva ohjelma löytyy.. :) Koodatkaas nyt joku semmoinen lämpimiksenne.. ;)

- Hans

7. Pate

Pate Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    46
    Puhelinmalli:
    Xperia m5
    Minun mielestä tuollainen automaattinen lukko on TÄYSIN tarpeeton commareissa.
    Sano kaverillesi että opettelee käyttämään tieturin osoitekirjaa.Sen kautta on paljon nopeampi hakea yhteystietoja.
    Minä olen käyttänyt jo vuosia commareita enkä ole muistaakseni koskaan hakenut numeroa tuon pienen näytön kautta.

8. J-P Tenuletti

Tykkäykset:
    0
    Minunpa mielestä näppäinlukko on PAHIN PUUTE värinähälytyksen ohella. Esim. autolla ajaessa tai ostoskassia kantaessa tms missä toinen käsi on varattu on ehdottomasti helpompaa käyttää puhelinta yhdellä kädellä. Niin ja pimeässä, kun tieturin näppis ei ole valaistu.

Ja minä olen käyttänyt kännyköitä yli kymmenen vuotta, olenpa soittanut NMT450-raahattavalla, veivattavalla lankapuhelimella, joten pure siitä!

9. pettrova

Tykkäykset:
    0
    Mitä file exploreria olette käyttäneet?

10. hlehtine

Tykkäykset:
    0
    Heh, keskustelu lähtee näköjään taas "rönsyilemään" alkuperäisestä aiheesta...

Pakko kai se on todeta että tuommoista ajastettua näppislukkosoftaa ei S80 -kapuloihin ole tehty, ei sillekään sitten mitään voi... :((

- Hans

11. Jallu^

Tykkäykset:
    0
    Luulisin automaattisen näppäinlukituksenpuutteen johtuvan siitä, että S80:ssä on kaksi käyttistä. Symbian s80 ja puhelinpuolella riisuttu s60(?) jossa ei voi ajaa ohjelmia. Automaattisen lukituksen tekeminen ei siis ole mahdollista.

Jaa tämä viestiketju