1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 9300/9500 Seuraaja

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kamimake, 4/10/06.

1. kamimake

Tykkäykset:
    0
    Onko vielä raoteltu minkäänlaista verhoa siitä minkälainen on seuraavan polven commu? Mitä ominaisuuksia ja milloin myyntiin?

Muistini mukaan ainakin viimeiset 2 sarjaa on tuotu markkinoille Q1 aikana, joten pian voisi alkaa jotain tietoatippumaan.

2. samumanu Vieras

Ite olen kuullut vihjailuja et ei uutta kommua enää tulisi vaan e-sarja on niiden "tappaja".. Puolittain asioista tietäviltä oon kuullunna eli voi olla täyttä mutuakin.

3. nurmipossu

Tykkäykset:
    0
    Olispa se kiiltävä ja musta

Olis se tavallaan sääli, jos 9300i:lle ei tulis seuraajaa. Hetki sitten kaivoin vanhan 9500:n naftaliinista ja on siinäkin perkeleen hyvä tuntuma jotenkin. Isohan se on ku fan.

Molemmat mallit on roikkunu markkinoilla hyvän aikaa ja on varmasti löytänyt oman käyttäjäkuntansa. Kait sitä vois alkaa jotain ton tyylistä kapulaa tai "multimediatietokonetta" (joka on sinänsä melko spede ilmaus) odottelemaan.

Ja eipä siinä mitään jos sen lanseeraa tämän E-sarjan alla, mutta itse olen ehdottomasti tuollaisen taitettavan mallin kannalla. Vielä kun olisi tarkempi ja snadisti isompi näyttö ja kokoa ihan vähän puristettu ainakin pituudesta, niin olis hemmetin hyvä. Kamera olis kiva yllätys. Ja vaikka kameraton versio erikseen.

Näytti menevät ihan OT, mutta Sandels herkistää kehoa ja mieltä. :) Koskahan on seuraava Nokian julkistamistilaisuus?

-np

Jaa tämä viestiketju