1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 9210i sekoaa...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Iced, 29/12/02.

1. Iced

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy mini
    mikä vikana?? mulla on nokia 9210i työn puolesta ja varmaan pari kertaa päivässä se tekee semmosen homman että se vaihtaa soittoäänen siihen ihanaan nokian originaali ääneen ja ei voi kirjoitella tekstiviestejä vasta kun käyttää kiinni ja käynnistää uudelleen taas toimii... oisko softasta kiinni en tiedä mikä softa mistähän sen sais tietää....

2. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Commu tekee jotain niin aktiivisesti että ottaa vakioäänen käyttöön luultavasti.
    Kandee kokeilla uutta softaa. *#0000# ja kysy huollosta onko uudempaa. Itselläni
    9210 käytössä jo vuoden ja ei pahemmin kaatuile.

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Tai sitten jotenkin sammuu tietokoneen puolelta tel napin alta tuleva ohjelma. Sen sammuttaa niin sitten tulee se vakio piipitys käyttöön...

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    I malliin on saatavilla tuoresofta, mutta ei ensimmäisessäkään pahempia ongelmia.
    Vika todennäköisesti softallinen, laitteessasi saattaa olla jotain kökköohjelmaa, tai normaalisti hyvin toimiviin ohjelmiin tullut jotain kökköä. Tai ei I mallin MMC kortti koneessa, tai vanhan koneen varmuuskopioita palauteltu siihen jne.
    Jos itse haluaa lähteä asiaa purkaan, niin ota varmuukopio tiedoistasi, formatoi laite, Hae nokia.comista laitteen softat ja asenna tärkeimmät, tarkista toiminta, palauta osoitekirja kalenteri ja vastaavat, tarkista toiminta, laite asetukset, tarkista toiminta, asenna loput ohjelmat, tarkista toiminta, ota varmuuskopio, palauta muut documentit, tarkista toimitan, ota varmuuskopio.

Jos et itse jaksa, niin mene _asiantuntevaan_ liikkeeseen/huoltoon.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    On totta,että 9210iihin on tullut uusi softa.Mutta ainoa muutos vanhempaan softaan ainoastaan se,että sähköpostin käyttöön on saatu vakautta,eli toimivuutta hiukan parannettua.Muuten prikulleen sama.Näin kommentoi Nokian huollosta,kun kyselin itse eroa.Mutta puhelimesi viat kuulostavat jo sen verran "rankilta"että vie nopsaan näytille.Joskus omassa kommussa tuli se nokia tune biisi myös päälle,mutta sain sen pois sillä,kun profiileissa(yleinen ) piti laittaa omat soittoäänet *päälle* asentoon.

Jaa tämä viestiketju