1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 8910 "tehokas" vibra?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja remedy, 28/1/03.

1. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sain tänään oman 8910, pitkästä aikaa tyytyväinen Nokian tuotteisiin, mutta yks pieni kysymys. Eli, värinähälyytyksestä, en ole ikinä kuullut näin äänekästä vibraa, tuntuu että olisi vähän turhankin paljon voimakkuutta tuossa. Eli siis koko puhelin suorastaan rämisee kun värinähälytys on päällä. Onko muilla näin?

2. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Todella tyytyväinen tämäkin mato on luuriin.Mulla ei rämise yhtään kiinni ollessa,sillon kun läppä auki hieman.Eikä tuo ainakaan minulla todellakaan mikään äänekäs ole.8210 oli aikoinaan aika kova ääninen.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Omani ei ainakaan pidä kovaa ääntä, kyllä äänet ovat hiljentyneet ensimmäisistä värinällisistä IMO. Tietysti jos "luukku" on auki niin se värisee, mutta ei ollessaan kiinni.

4. USIM

Tykkäykset:
    0
    No, onhan se aika tehokas. Parempi kunnon kertarytinä kuin ainainen hissuttelu. Ainakin huomaa soiton, jos ja kun luuri on taskussa.

5. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Totta, mutta sitten kun sen äänen mitä se vibra pitää kuulee kaikki 3 metrin säteellä normaalissa kouluruokalassa (tämä ei ole liioiteltua, todistettu viimeksi 30 min sitten) niin sitten se on musta vähän turhat äänekäs. Siis vibran voimakkuus on lähes sama kuin kaikissa muissakin puhelimissa, mutta ääni miten se rämisee on aivan jotain uskomatonta. Pitänee viedä huoltoon.

6. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Mitä omaani pikaisesti kokeilin ennen huoltoon menoa(ollut reissulla jo viime torstaista lähtien, ei tunnu olevan koko Suomessa osia tuohon) niin ei mitenkään vaisulta tuntunut vibra. Ihan normaali Nokialaisen vibra oli eli ei vedä vertoja esim Panasonicille mutta kyllähän tuon nyt huomaa kun väristelee.

7. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikä softa on ihmisillä on puhelimessa,minulla V 3.06 18-06-02
    Onko uudempaa,jos on tuleeko mitään uutta mukana? Kyseinen softa toimii minulla täydellisesti joten päivitystä en välttämättä tarvisi mutta jos se jotain mukana tuo olisi se aivan sama siihen laittaa.

8. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    8910:n uusin softa on 04.02.

9. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mä vien ton huomenna huoltoon, eli eiköhän ne siihen päivitä softan, voin sitten pistää infoa kun saan takaisin.

By the way, minusta tuo näppäimistön valo on aivan riittävä vaikka kirjaimet/numerot ei näykkään pimeässä. Sen verran kuitenkin tottunut jo näpyttelemään viestejä ettei sitä näppistä tarvi edes katsoa.

10. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ok.Ilmoittele tuliko mitään uutta puhelimeen.

Ei ne valot kyllä minuakaan häiritse,tosiaan viestejä on kirjoittanut niin paljon että lähinnä ihmetyttää jos ei muista missä numerossa on mikäkin kirjain/numero.

Jaa tämä viestiketju