1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 8910 ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja AEnnaekanki, 7/6/04.

1. AEnnaekanki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    Onko tiedossa tällaista ongelmaa tai siihen ratkaisua?
    Ostin Nokia 8910:n käytettynä, ja kun annan sille myyjän kertoman suojakoodin, niin plim, näyttö pimeäksi, ja puhelin resetoi komeasti.
    Jos antaa jonkun väärän koodin, niin se sanoo että väärä koodi, eikä kaadu.

Voikohan puhelimen softan päivittää, kun se on tuollaisessa tilassa?
    Tässä on softa wanha kuin taivas :)

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Yhden tuolla samalla vialla olleen 6310:n olen nähnyt ja sen kohdalla softaus auttoi, mutta suurempikin huolto on kyllä mahdollinen... Itse palauttaisin mikäli et tiennyt viasta ennen ostoa (ja vika oli siinä heti luurin saatuasi).

3. AEnnaekanki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    No tässä on takuu voimassa, mutta helpoimmalla pääsen jos fläsäytän huomenaamulla itse siihen uusimman softan. Eri asia sitten on jos se menee vituiks.

4. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse myin juuri 8910:n ja uudelle omistajalle tuli sama ongelma. Mun simillä puhelin toimi normaalisti, ostajan simillä puhelin tilttasi vastaavalla tavalla.
    Vietiin yhdessä tuumin puhelin huoltoon, ja kappas vaan, puhelin rupesikin toimimaan kun yritin näyttää ongelmaa huoltomiehelle :)

Kokeileppa pistää puhelin päälle, mutta anna olla 15-20 min siinä päällä ennenkuin laitat pinin/suojakoodin. Tämä auttoi mun entisen puhelimen uutta omistajaa.

5. hennef

Tykkäykset:
    0
    ...

täysin sama ongelma oli minulla käytetyn 8910:n kanssa...
    muistaakseni otin akun irti, annoin olla vähän aikaa ja vaihtelin eri SIMmejä edes takaisin ja sit se rupesi yhtäkkiä toimimaan :-/

6. AEnnaekanki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7-00
    Tuota en saanut pelittämään, vaikka koitin kaikki neuvotut temput moneen kertaan. Ehkä sain sen jotenkin jumiin, kun tarjosin ensin default koodia sille pari kertaa.
    Tuli sitten pudotettua siihen uus softa, ja sillä toimii.

Jaa tämä viestiketju