1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 8210:s vikaa!!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Killeri_84, 20/1/03.

1. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    mikä on vikana teidän mielestä? kun painaa tähti-näppäintä kun laittaa näppäimet lukkoon niin se näppäin ei oikein toimi pitää painaa aika lujaa että se ottaa.kertokaa ees joku? vai onko kellään samaa vikaa ollu?

2. fly

Tykkäykset:
    0
    näppäimistön kontaktikalvon(tai mikä sen nimi nyt onkaan) ja piirilevyn välissä on jotaki paskaa...

3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on 3510i:ssä valitse näppäin vähän rikki. Meni huoltoon mut ei ne siihen mitään saanu aikaiseksi. No nyt kun tulee uus softa 3510i:hin niin mä sanon kyl niille et yrittäkää nyt saada jo se näppäin toimimaan. Eikös toi ole vika kun uudessa puhelimessa ei näppäin toimi kunnolla?

4. Diesel

Tykkäykset:
    0
    Hyvä tuoppi_h. Onhan se kamalaa kun sulla on ongelmia tuon 3510i:n kanssa, mutta allekirjoittanutta alkaa pikkuhiljaa kyrsimään kun pitää samaa asiaa joka ikisessä keskustelussa jauhaa.
    Yksikin viesti riittää...

5. Killeri_84

Tykkäykset:
    0
    kävin täs tänään hakaradios kun ostin ton 8210:n sieltä niin valittamas kun se tähti-näppäin ei toimi kunnolla.huolto putsas sen kontrasti pinnan ja taas toimii niin kuin uusi=)

6. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Mä otin omasta 3210:istä aikoinaan vaan kuoret pois ja näppiksen ja laitoin takas, niin johan alkoi toimimaan!

Jaa tämä viestiketju