1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Nokia 8110 Chiquita

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja seki, 29/12/05.

1. seki

Tykkäykset:
    0
    Löysin kaapistani Nokian 8110i -mallin, Chiquita kuorilla varustettuna.

Olen kuullut, että kyseisiä puhelimia näillä kuorilla varustettuna on valmistettu rajallinen määrä? Tietojeni mukaan nämä puhelimet olisivat myös sarjanumeroituja erikseen? Onko tällä puhelimella keräilyarvoa? Paljonko tämmöisen puhelimen arvo on, kun en ole niitä nähnyt missään myytävänä?

Kiitoksia vastauksista jos sellaisia tulee.

2. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin eikös noita saanut jostain kilpailusta voittona, lieneekö ollut chiquitan tai jossain web-sivulla. Lieneekö niitä koskaan myynnissä ollutkaan...

3. ZafaV

ZafaV

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS
    Muistan vieläkin isoveljen V-8 magazinen missä oli toi chiquitan kilpailu.
    Luulisi ainakin että niillä on jonkinlaista arvoa.

4. Stüldt Håjt

Tykkäykset:
    2
    Joku saksalainen keräilijä tuosta voisikin parikymppiä maksaa. Testaa ebay.de:tä.

5. j4k3

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S 64Gb
    jos on toimiva/hyvässä kunnossa sekä hilppeet mukana ni voin siitä sen 20e maksaa...
    laita kuvia meiliin : jake@teamrwd.com

6. Anatoli

Tykkäykset:
    0
    Minä muistelen, että Kiss fm:n (ja varmaan chiquitan yhteisestä) kilpailusta olisi voittanu noita. Tuskin niitä myynnissä oli.

En minä ainakaan maksaisi chiquita-puhelimesta sen enempää kuin muustakaan 8110 puhelimesta.

7. Jones-K

Tykkäykset:
    0
    Itse hankin 'banaanikuoret' aikanaan kodinkoneliikkeen välityksellä joka sanoi ettei niitä enään ole mutta tuttuna asiakkaana lupasivat hommata jos jostain voi saada.. VTG:n kuoret mutta ilmeisesti eri asia kuin topicissa, koska en muista niissä olleen itse chiquita merkkiä.

Jaa tämä viestiketju